رودان- همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و با هدف ایجاد رقابت سالم و سنجش اطلاعات عمومی تلاشگران عرصه علم و دانش؛ مسابقه جذاب ˈفانوسˈ ویژه زوج های فرهنگی در شهرستان رودان برگزار شد. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش رودان گفت :افزایش روحیه نشاط، شادابی و پویایی ...

رودان- همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و با هدف ایجاد رقابت سالم و سنجش اطلاعات عمومی تلاشگران عرصه علم و دانش؛ مسابقه جذاب ˈفانوسˈ ویژه زوج های فرهنگی در شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش رودان گفت :افزایش روحیه نشاط، شادابی و پویایی در بین خانواده های فرهنگی، سنجش اطلاعات عمومی و دانستنی های علمی را از دیگر اهداف برگزاری مسابقه ˈفانوسˈ در این شهرستان عنوان کرد.

رضا مریدی افزود: این مسابقه مهیج، جذاب و پرطرفدار با حضور شش گروه متشکل از زوج های فرهنگی در استقبال گسترده و پرشور معلمان برگزار و گروه های شرکت کننده در فضایی امن و سالم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در ۱۲۰ دقیقه به سوالات مسابقه شامل تست هوش، فرهنگ و هنر، ادبیات، تاریخ، دین و مذهب، علمی و اطلاعات عمومی پاسخ دادند.

مریدی اظهار کرد: در پایان این رقابت پرشور و مهیج علی سوغانی کارشناس مقطع راهنمایی مدیریت آموزش و پرورش رودان به همراه همسر خود با کسب بیشترین امتیاز و با برتری بر سایر حریفان در جایگاه نخست اولین دوره مسابقه اطلاعات عمومیˈ فانوسˈ ایستادند.

در پایان این رقابت علمی و آموزنده از تلاش تمامی گروه های شرکت کننده تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3910

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.