این روزها در در پایتخت های اسرائیل و ترکیه دو طرف نشست های مخفیانه ای بین هیئت های امنیتی اسرائیلی و ترکی در حال انجام است و در یکی از این نشست ها در هتل “مامیلا” در قدس “یعقوب عمیدرور” رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل نیز حضور داشت. جام بین الملل: روزنامه “المنار” فلسطین” (manar) ...

این روزها در در پایتخت های اسرائیل و ترکیه دو طرف نشست های مخفیانه ای بین هیئت های امنیتی اسرائیلی و ترکی در حال انجام است و در یکی از این نشست ها در هتل “مامیلا” در قدس “یعقوب عمیدرور” رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل نیز حضور داشت.

جام بین الملل: روزنامه “المنار” فلسطین” (manar) امروز گزارش داد که پیش از سفره اردوغان به غزه که با هماهنگی کامل اسرائیل صورت می گیرد،هیئت های امنیتی ترکی به همراه مقامات امنیتی اسرائیلی این روزها در قدس در حال اضافه نمودن بندهای جدیدی به تفاهم نامه استراتژیک بین آنکارا و تل آویو هستند.

 

بنا بر این گزارش، در همین راستا این روزها در در پایتخت های اسرائیل و ترکیه نشست های مخفیانه ای بین هیئت های امنیتی اسرائیلی و ترکی در حال انجام است و در یکی از این نشست ها در هتل “مامیلا” در قدس “یعقوب عمیدرور” رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل نیز حضور داشت.

 

در بندهای جدیدی که هیئت امنیتی ترکی در قدس درحال تهیه آنها برای پیوستن به تفاهم امنیتی و استراتژیک با اسرائیل تنها به اضافه کردن مواردی که به موضوع احتمال دخالت نظامی ترکیه از جبهه شمالی در صورت حمله اسرائیل به سوریه مرتبط است، اکتفا نشده است.

 

بندهای دیگر که از اهمیت بیشتری برخوردارند به موضوع ایران مرتبط می شوند. در اختیار قرار دادن فرودگاه های ترکیه و خاک این کشور به اسرائیل درصورت حمله هوایی اسرائیل به تاسیسات هسسته ای ایران و هدف قرار دادن موشک های ایرانی که به سوی اسرائیل می روند، از جمله این موارد هستند که قرار است در تفاهمنامه امنیتی بین دو طرف گنجانده شوند.۵۱۱

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3887

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.