فرماندار حاجی آباد در نشستی صمیمی با فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی حضور پررنگ تمام اقشار مردم را میطلبد. به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف  فرماندار حاجی آباد با سرد ار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان دیدار کرد. بهرام پور اشرف در این دیدار با  یادآوری ...

 

فرماندار حاجی آباد در نشستی صمیمی با فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی حضور پررنگ تمام اقشار مردم را میطلبد.

به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف  فرماندار حاجی آباد با سرد ار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان دیدار کرد.

بهرام پور اشرف در این دیدار با  یادآوری رشادتها و فداکاریهای سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس به نقش شایسته این نیروی ارزشی در مراحل مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اقتدار سپاه و بسیج موجب واهمه دشمنان در برابر ایران اسلامی شده است و امروز این نهاد ارزشی فقط به عنوان یک نیروی نظامی مطرح نیست بلکه در کنار حفظ و حراست از آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قرار دادن فرمایشات فرماندهی کل قوا توانسته است به عنوان یک نیروی نظامی و فرهنگی و اقتصادی قدرتمند مطرح شود.

وی با بر شمردن استعداد ها و ظرفیت های موجود شهرستان تصریح کرد : در این شهرستان جای کار برای مردم فوق العاده فراوان است و میطلبد که دستگاههای اجرایی به طور جدی وارد میدان شوند و از فرصت های پیش رو جهت اشتغالزایی جوانان بهره ببرند.

این مقام مسئول با اشاره به تحریم های جهانی و جنگ اقتصادی جهان بر علیه ایران گفت: در حال حاضر کشور علاوه بر جنگ فرهنگی،در گیر جنگ اقتصادی نیز شده که برای مقابله با آن باید تمام اقشار مردم حضوری موثر و پررنگ داشته باشند تا  همانند جنگ تحمیلی با مقاومت و ایمان به خدا دوباره پیروز و سربلند باشیم.



 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3867

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.