رئیس مرکز بهداشت شوشتر از اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح پزشک خانواده در مراکز شهری آغاز شده است.   به گزارش پیارم به نقل از فارس صغری گنج امروز در گفت‌وگو  در شوشتر اظهار کرد: اجرای طرح پزشک خانواده را در این شهرستان آغاز کرده و اجرای این ...

رئیس مرکز بهداشت شوشتر از اجرای طرح پزشک خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح پزشک خانواده در مراکز شهری آغاز شده است.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح پزشک خانواده در شوشتر/ آغاز طرح در مراکز شهری

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس صغری گنج امروز در گفت‌وگو  در شوشتر اظهار کرد: اجرای طرح پزشک خانواده را در این شهرستان آغاز کرده و اجرای این طرح در مراکز شهری چند وقتی است آغاز شده است.

وی درباره اجرای طرح پزشک خانواده در شوشتر بیان کرد: اجرای این طرح را با پزشک‌های موجود در مراکز شهری شروع کرده‌ایم و در حال برطرف کردن نواقص موجود هستیم.

گنج افزود: در این طرح تمامی اطلاعات بیماران در پرونده آن‌ها ثبت می‌شود و پزشک خانواده با تمام اعضای یک خانواده به خوبی آشنا می‌شود و به راحتی آن‌ها را در مسائل درمانی هدایت می‌کند.

رئیس مرکز بهداشت  شوشتر خاطرنشان کرد: طرح پزشک‌ خانواده نظام ارجاع به پزشک را سامان‌دهی می‌کند و تا اندازه زیادی از مراجعه بی‌مورد به پزشکان متخصص جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح در سامان‌دهی هزینه‌های درمانی خانواده‌ها بسیار موثر است و به این دلیل برای اجرای این طرح بسیار مصمم هستیم.

به گزارش خبرنگار فارس، معاون بهداشتی وزیر بهداشت درنشست دیروز خود در اهواز با تاکید بر اینکه برنامه پزشک خانواده گامی موثر در تحقق اهداف عدالت اجتماعی است افزوده است خوزستان زیرساخت‌های خوبی برای اجرای این طرح دارد و این استان از نظر بستر الکترونیکی و آمادگی فرهنگی  مردم مشکل چندانی برای اجرای این طرح بزرگ ندارد و اگر بیمه‌ها، اقتصادی و پیشگیرانه فکر کنند طرح با موفقیت بیشتری اجرا می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3871

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.