قم ـ آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید گفت: حمله هوایی رژیم صهونیستی به سوریه نشان داد که مخالفان سوریه از جمله ارتش آزاد همکار و دوست رژیم اشغالگر قدس هستند. به گزارش  پیارم به نقل از ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در ...

قم ـ آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید گفت: حمله هوایی رژیم صهونیستی به سوریه نشان داد که مخالفان سوریه از جمله ارتش آزاد همکار و دوست رژیم اشغالگر قدس هستند.

به گزارش  پیارم به نقل از ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر این که حمله صهیونیست ها به سوریه با هیچ منطق حقوقی و بین المللی سازگار نیست، ادامه داد: در این حمله عده ای زیادی به قتل رسیده و اماکن مختلفی نیز تخریب شد که نشان دهنده برگشت به قانون جنگل است.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: وجود محاکم بین المللی ثمری نداشته و رژیم اشغالگر صهیونیستی بدون توجه به این سازمان ها حملات و تهدیدات خود را انجام می دهد. 

این مرجع تقلید با بیان این که ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی و تکفیرها درسوریه باید تببین شود، تصریح کرد: باید ماهیت واقعی ارتش آزاد و دوستانشان را به جهانیان شناساند.

وی با بیان این که برخی کشورها حمله صهیونیست ها به سوریه را محکوم کردند، گفت: اتحادیه عرب به جای محکوم کردن این جنایت، سکوت کرده است.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: راه و مسیری که نظام اسلامی در پیش گرفته، مسیر صحیح و الهی و انسانی است و کسانی هم که در مسیر حمایت از تکفیری ها گام بر می دارند، نشان از اشتباه و گمراهی آنان دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3868

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.