نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو به دلیل حداقل سه قطبی بودن آن از پیچیدگی خاصی برخوردار است گفت: اصلح کسی است که از ویژگی‌های بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب برخوردار باشد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار امروز در گردهمایی ...

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو به دلیل حداقل سه قطبی بودن آن از پیچیدگی خاصی برخوردار است گفت: اصلح کسی است که از ویژگی‌های بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب برخوردار باشد.

خبرگزاری فارس: پیچیدگی انتخابات امسال بر سه قطبی بودن آن است

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون شیعه و اهل ‌سنت هرمزگان با اشاره به مسائل روز دنیای اسلام و منطقه اظهار داشت: با حفظ و تحکیم بیشتر وحدت شیعه و سنی در کشور باید به دشمنان کشور نشان داد که مردم ایران یک صدا در مقابل ظلم و استکبار ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: ما شیعه و اهل‌سنت مانند یک مشت، با انگشتانی که در کنار هم هستیم، با قدرت وحدت بر فرق وهابی‌ها فرو خواهیم آمد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: انگیزه اهانت‌کنندگان از بی‌حرمتی به مزار حجر‌بن‌عدی بر هم زدن اتحاد مذاهب اسلامی و خاموش کردن جنبش‌های بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن از این امر غافل است که با این کارهای ضدانسانی نمی‌تواند در شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی خلل ایجاد کند، اضافه کرد: اگر اهانت به جسد بی‌جان صحابه پیامبر اکرم (ص) با جواب محکم و قاطع مسلمانان همراه بود، دشمن را به عقب نشینی وا می‌دارد اما در غیر این صورت توهین‌ها و اهانت‌های این قوم پست توسعه پیدا می‌کند.

رستگار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از صدر اسلام دشمنان در پی راهی بودند که جلوی اوج گرفتن اسلام را بگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان فهمیدند که تنها با از بین بردن اصول اسلام می‌توانند به مقاصد شوم خود برسند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه در وهابیت عمل از دین حذف شده و فقط به باور قلبی اکتفا می‌شود، یادآور شد: قرآن ‌کریم به صراحت می‌فرماید پس از ایمان به خدا، عمل صالح انجام دهید.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد اسلام را با اسلام و با ابزاری همانند وهابیت از بین ببرد افزود: دشمن امروزه به درستی به قدرت اسلام پی‌برده است.

به گفته رستگار، استکبار گروهی تحت عنوان وهابیت را از برادران اهل‌سنت و گروهی را تحت عنوان بهائیت از برادران تشیع منحرف کرد.

وی ادامه داد: هر چند وهابیت در طول تاریخ جنایاتی از قبیل تخریب قبور بزرگان دینی از جمله امامان معصوم (ع) در قبرستان بقیع را انجام داده است، اما اهانت به قبر حجر بن عدی در نوع خود بی سابقه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین به برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شوراها طی خردادماه اشاره و افزود: این انتخابات به دلیل سه قطبی شدن در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به نحوه قابل توجهی پیچیده است.

رستگار با بیان اینکه مردم باید اصلح‌ترین را انتخاب کنند، اضافه کرد: داشتن ویژگی‌های یک رئیس جمهور از نظر مقام معظم رهبری، می‌تواند شرط اصلح بودن افراد برای این پست باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3861

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.