فرماندار حاجی آباد  در پیامی روز شوراها را به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان حاجی آباد تبریک گفت.     به گزارش پیارم ،بهرام پور اشرف در این پیام آورده است: با فرمان تاریخی امام (ره) در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹مبنی بر تشکیل شوراهای محلی در شهرها و روستاها سرفصلی جدید در مدیریت های ...

فرماندار حاجی آباد  در پیامی روز شوراها را به شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان حاجی آباد تبریک گفت.

 

 

به گزارش پیارم ،بهرام پور اشرف در این پیام آورده است: با فرمان تاریخی امام (ره) در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹مبنی بر تشکیل شوراهای محلی در شهرها و روستاها سرفصلی جدید در مدیریت های محلی توسط مردم به منصه ظهور گذاشته شد و امروز به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد،بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه «و امرهم شوری بینهم» گام بر می دارد .

بی شک شوراها بعنوان حلقه واسط مردم و دولت جهت حاکمیت مردم و اراده آنان بر سرنوشت خود در جهت تعامل و همکاری در برنامه ها و تسهیل سازی امور نقشی بی بدیل دارند.

اینجانب با تبریک فرارسیدن این روز خجسته ، بر خود فرض می دانم از زحمات و خدمات تمامی دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و آرزومندم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با بسیج همه امکانات برای تحقق آرمان رهبر عظیم الشان ایران اسلامی کوشا باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3747

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.