فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست، گفت: انتخابات خردادماه ۹۲ تبلور عینی حماسه سیاسی است. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مشتاق‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بستک، اقتدار، عزتمندی و استقلال انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: ...

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست، گفت: انتخابات خردادماه ۹۲ تبلور عینی حماسه سیاسی است.

خبرگزاری فارس: هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مشتاق‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بستک، اقتدار، عزتمندی و استقلال انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: گرچه امروز ملت ایران با تحریم‌های گوناگون مواجه است اما با خون شهدای هسته‌ای، علمی و نیز پایمردی و بصیرت جوانان برومند نظام جمهوری اسلامی توانسته در برابر نظام سلطه ایستادگی کند و مرزهای علمی را درنوردد و در عرصه‌‌های نانوتکنولوژی، پزشکی، هوا و فضا به توفیقات زیادی برسد.

وی افزود: دشمن پس از آزمون‌ها و ابزارهای مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های اقتصادی وارد عمل شد و تحریم‌ها را مطرح کرد، اما در چنین شرایطی مقام معظم رهبری با نامگذاری سالها با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حماسه ساسی حماسه اقتصادی، ملت و دولت را در مقابله با این حربه دشمن متحد کردند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند خللی در اراده ملت ایران وارد کند، بیان داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب صلح و آرامش برای پیشرفت است که با مقاومت مردم و توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها توانسته تمام توطئه‌‌ها و نقشه‌ها‌ی دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب کند.

مشتاق زاده در ادامه به بیان اهمیت موضوع انتخابات آینده پرداخت و با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: اولویت اول ما تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط است.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک خاطر نشان کرد: ملت ایران در ۳۴ سال گذشته همیشه پیشگام و پیش قدم بوده‌اند و انشاالله با حضور پرشور در انتخابات آینده بار دیگر سیلی محکمی به صورت دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی با بیان اینکه در خرداد ماه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار می شود، خواستار تلاش و همکاری جدی مسئولان شد.

فرماندار شهرستان بستک انتخابات خرداد ۹۲ را تبلور عینی حماسه سیاسی دانست و گفت: تدبیر مقام معظم رهبری،‌ مسیر حرکت و ساز و کارهای لازم را برای تبلور این حماسه،‌ فراهم کرده و تحقق خواسته ها و مطالبات ایشان در حقیقت عامل توسعه کشور و عبور از موانع است.

مشتاق زاده ادامه داد: با توجه به جلسات متعدد و برنامه ریزی‌های مناسب از سوی ستاد انتخابات شهرستان، تمامی تدابیر و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور در ۲۴خرداد امسال فراهم شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک در پایان سخنان خود با بیان اینکه اکنون کشور اسلامی در اوج قله‌های عزت،‌ عظمت و اقتدار است،‌ افزود: وظیفه ما در راستای برگزاری انتخابات، توجه و اجرای فرامین مقام معظم رهبری ‌حفظ همدلی برای برگزاری انتخابات  و همچنین خدمت بی‌ریا و صادقانه به مردم و جلب رضایت ایشان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3717

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.