بندرعباس – مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت:راه روستایی فین – دشت مارم تاکنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار،دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.   به گزارشپیارم به نقل ازنمابر روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ˈمهدی زندیه وکیلیˈ افزود:عملیات اجرایی احداث قطعه دوم راه روستایی ...

بندرعباس – مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت:راه روستایی فین – دشت مارم تاکنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار،دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 

به گزارشپیارم به نقل ازنمابر روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ˈمهدی زندیه وکیلیˈ افزود:عملیات اجرایی احداث قطعه دوم راه روستایی فین – دشت مارم به طول ۱۲ کیلومتر که ابتدای آن بعد از جاده معدن سنگ آهن می باشد، از نیمه اول سال گذشته شروع شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به ویژگی منطقه و سختی کار در این محور،عملیات خاکبرداری و بازگشایی و زیرسازی مسیر به پایان رسیده که کمک شایانی به روستائیان منطقه در تسهیل تردد از این محور کرده است.

زندیه وکیلی یادآور شد: طول کل مسیر خاکی فین دشت مارم ۳۳ کیلومتر است که قطعه اول آن به طول ۱۹ کیلومتر با جاده معدن سنگ آهن منطبق بوده و ادامه مسیر تا روستای دشت مارم به طول ۱۴ کیلومتر نیز در قالب قطعه دوم توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اهمیت راه روستایی فین دشت مارم اظهار داشت: با بهره برداری از این مسیر، افزون بر بهره مندی اهالی چهار روستای محروم منطقه با تعداد ۳۰۹ خانوار از راه مناسب آسفالت، موجب تسهیل در تردد روستاییان و همچنین کاهش مصرف سوخت، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و کاهش زمان سفر، تسریع در انتقال محصولات کشاورزی و دامی روستائیان به مراکز شهری و مصرف و همچنین توسعه و آبادانی روستاهای و محرومیت زدایی از منطقه خواهد شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3697

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.