پیارم- فرماندار حاجی آباد در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گفت: بایستی نیروی انتظامی با هوشیاری و آگاهی و بصیرت ضمن رعایت بی طرفی خود، نسبت به برگزاری و سلامت انتخابات بیش از پیش تلاش کند. به گزارش پیارم ، بهرام پور اشرف در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر و ...

پیارم- فرماندار حاجی آباد در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گفت: بایستی نیروی انتظامی با هوشیاری و آگاهی و بصیرت ضمن رعایت بی طرفی خود، نسبت به برگزاری و سلامت انتخابات بیش از پیش تلاش کند.

به گزارش پیارم ، بهرام پور اشرف در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش شبانه روزی خادمین عرصه امنیت ، سلامت ، امنیت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای را بعنوان مهمترین ارکان انتخابات برشمرد و ‌اظهار داشت : فراهم نمودن نظم و امنیت در انتخابات یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که تمام مراحل انتخابات را، قبل از انتخابات، انجام تبلیغات و برگزاری انتخابات و همچنین مرحله بعد از انتخابات را در بر میگیرد.

وی با یادآوری توطئه های استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات گذشته خاطر نشان کرد : دشمن به شکل های مختلف قصد دارد در این دوره از انتخابات نیز دست به تحرکاتی بزند که بایستی نیروی انتظامی با هوشیاری و آگاهی و بصیرت ضمن رعایت بی طرفی خود، نسبت به برگزاری و سلامت انتخابات بیش از پیش تلاش کند و فتنه‌های احتمالی و ترفندهای دشمنان را شناسایی و دشمنان را از پیش خلع سلاح نموده و با هوشیاری و دقت نظر اقدام نماید.

پور اشرف تصریح کرد: برای پوشش نظم و امنیت انتخابات در روز انتخابات نیروی کافی پیش بینی شده تا انتخاباتی آرام و با حضور پرشور و حداکثری مردم داشته باشیم.

فرماندار حاجی آباد در پایان با اشاره به عملکرد مثبت فرماندهی انتظامی شهرستان در سال گذشته افزود: دفاع از مردم، امنیت مردم و ارتقای امنیت جامعه از جمله اهداف و آرمان‌های نیروی انتظامی است که با همدلی و همراهی خوبی که مابین نیروهای انتظامی و دیگر ادارات شهرستان وجود دارد در سطح شهرستان محقق شده و امروز شاهد یک امنیت مطلوب با ضریب بالا در شهرستان هستیم و نقش مؤثر نیروی انتظامی به ویژه در برخورد با شرارتهای و فتنه ها ودر برخورد با مخلان نظم و امنیت غیر قابل انکار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3695

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.