جان کری: ترکیه نقش مثبتی در روند صلح خاورمیانه ایفا می کند و مخالفان سوری متعهد به اجرای نتیجه توافقات اجلاس دوستان سوریه شده اند. جام بین الملل: شبکه اسکای نیوز عربی (Sky News Arabiya) نشست خبری “جان کری” در حاشیه آنچه اجلاس دوسنان سوریه نام دارد؛ را پوشش داده و گزارش کرد: “جان کری” ...

جان کری: ترکیه نقش مثبتی در روند صلح خاورمیانه ایفا می کند و مخالفان سوری متعهد به اجرای نتیجه توافقات اجلاس دوستان سوریه شده اند.

جام بین الملل: شبکه اسکای نیوز عربی (Sky News Arabiya) نشست خبری “جان کری” در حاشیه آنچه اجلاس دوسنان سوریه نام دارد؛ را پوشش داده و گزارش کرد: “جان کری” وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ما از حمایت خود از ملت سوریه دست نمی کشیم و آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایالات متحده در ادامه از سعی این کشور در سرعت بخشیدن به رسیدن کمک هایش به مخالفان سوریه خبر داد و به ادعای خود کمک های آمریکا را غیر کشنده نام نهاد. کمک هایی مانند دوربین های دید در شب و … که ایالات متحده پیوسته در حال ارسال آنها به مخالفان مسلح سوری است.

کری در اظهار نظری دیگر افزود: مخالفان سوری  متعهد به اجرای نتیجه توافقات اجلاس دوستان سوریه شدند.

وی ترکیه را عامل مثبتی برای اجرای آنچه روند صلح خاورمیانه نامید؛ دانست و افزود: ایران تهدید مشترکی برای آمریکا و همپیمانانش از جمله ترکیه می باشد.

اسکای نیوز عربی به نقل از کری افزود: تروریسم و تهدید هسته ای ایران، نگرانی های مشترک آمریکا و ترکیه می باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3684

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.