حاجی آباد- مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس از محمد طه رسولی نونهال قرآنی خانواده تبلیغات اسلامی حاجی آباد تقدیر کرد. به گزارش پیارم، احمد آخوندی از محمد طه رسولی نونهال قرآنی خانواده تبلیغات اسلامی حاجی آباد به جهت حفظ یک جزءو قرائت قرآن در جمع دانش آموزان شرکت کننده ...

حاجی آباد- مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس از محمد طه رسولی نونهال قرآنی خانواده تبلیغات اسلامی حاجی آباد تقدیر کرد.

به گزارش پیارم، احمد آخوندی از محمد طه رسولی نونهال قرآنی خانواده تبلیغات اسلامی حاجی آباد به جهت حفظ یک جزءو قرائت قرآن در جمع دانش آموزان شرکت کننده در سی و یکمین دوره مسابقات استانی در حاجی آباد با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر کرد. در این لوح سپاس آمده است: قرائت و مخصوصا”حفظ قرآن کریم موهبتی الهی است و گسترش اخلاق جز با تبیین مفاهیم قرآن میسر نمی شود و اینگونه است که انسان تا سرحد همنشینی با فرشتگان بزرگوار حق تعالی بالا می رود و چه زیباست وسیله های انس دائمی با آیات نورانی کلام خدای رحمان و شاکریم که مقدراتش براین تعلق یافته که در جهت تعمیم و تعمیق فرهنگ قرآنی تلاشی هرچند ناچیز بنمائیم.نظر به اینکه جنابعالی با توسل به قرآن در راه خدمت به این کتاب و ترویج آن در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن مرحله استانی به میزبانی شهرستان حاجی اباد مظهر تلاش و بالندگی نوجوانان و جوانان این استان بوده اید تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیقات روز افزون شما در احیاء بصیرت و معرفت قرآنی در سایه الطاف بی دریغ الهی مسئلت داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3677

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.