مدیر پشتیبانی و تشریفات منطقه ویژه پارس از حضور موفق صنعت نفت در عملیات‌های امداد و نجات و آواربرداری مناطق زلزله‌زده خبر داد. به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد مفتخر عصر امروز در نشست مسئولان منطقه ویژه با اشاره به لزوم بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: از بدو این ...

مدیر پشتیبانی و تشریفات منطقه ویژه پارس از حضور موفق صنعت نفت در عملیات‌های امداد و نجات و آواربرداری مناطق زلزله‌زده خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور موفق صنعت نفت در عملیات‌های امداد و نجات و آواربرداری مناطق زلزله‌زده

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد مفتخر عصر امروز در نشست مسئولان منطقه ویژه با اشاره به لزوم بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: از بدو این حادثه تلخ و با دستور مدیر عامل منطقه ویژه پارس تمامی امکانات مدیریت پشتیبانی برای حضور پررنگ در عملیات امداد و نجات بسیج شدند.

وی کمک‌های منطقه ویژه پارس به زلزله‌زدگان استان بوشهر را موثر برشمرد و افزود: این حادثه تلخ مردم ایران را داغدار کرد و مردم بخش شنبه و طسوج را نیز در غمی عظیم فرو برد اما  آنچه که این آلام را می‌کاست حضور مسئولان و خدمات‌رسانی به موقع به مردم این منطقه بود که در این راستا صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این عملیات‌های امداد و نجات و آواربرداری از این مناطق حضوری موفق داشت.

مفتخر تصریح کرد: با راهبری و مدیریت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس که خود تجربه بسیاری بالایی در  مدیریت بحران حوادث متعددی در استان بوشهر در کارنامه دارد و با هماهنگ شدن تیم‌های مختلف عملیاتی مجموعه صنعت نفت و منطقه ویژه پارس با یاری خداوند توانستیم با تمام توان در ارائه خدمات به مردم زلزله زده استان بوشهر گام برداریم.

وی اضافه کرد: با حضور تیم‌های عملیاتی منطقه ویژه پارس در روستای درویشی و آغاز عملیات آواربرداری و خاکبرداری از این روستا تیم‌های پشتیبانی مستقر در منطقه ویژه پارس نیز با بسیج کردن امکانات و ارسال این اقلام به این روستا شرایط را برای خدمت رسانی مطلوب این گروه‌ها مهیا ساختند.

مفختر افزود: نیروهای پشتیبانی منطقه ویژه پارس تا آخرین لحظات عملیات‌های متعدد در مناطق زلزله‌زده در کنار نیروهای عملیاتی حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3668

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.