عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کشور باید به سمت جامعه‌سازی قرآنی حرکت کند که اگر این امر صورت گیرد شاهد ایجاد فرهنگ، روابط اجتماعی و سبک زندگی قرآنی در جامعه هستیم.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا ترقی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره ...

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کشور باید به سمت جامعه‌سازی قرآنی حرکت کند که اگر این امر صورت گیرد شاهد ایجاد فرهنگ، روابط اجتماعی و سبک زندگی قرآنی در جامعه هستیم.

خبرگزاری فارس: کشور باید به جامعه‌‌‌ای قرآنی تبدیل شود

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا ترقی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در سالن اجتماعات اردوگاه ثامن الائمه مشهد اظهار کرد: ‌انسان ‌وقتی از سرمایه عظیم قرآن بهره‌مند است بدون مشکل و فاقد نیاز می‌شود چون این کتاب آسمانی سرمایه عظیمی برای برطرف کردن مشکلات است.

وی افزود: هیچ مکتب و دینی دارای معجزه‌ای پایدار، ماندگار و  ارزشمند مانند قرآن نیست زیرا قرآن از هنگام نزول تاکنون و در تمام عصرها به صورت کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است.

ترقی با اشاره به اهتمام ویژه دستگاه‌های مختلف فرهنگی در ارتباط با آموزه‌های قرآنی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف فرهنگی در چند سال اخیر به مباحث قرآنی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند به گونه‌ای که شاهد ورود مباحث قرآنی به نهاد کمیته امداد هستیم.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ خاطرنشان کرد: ما انقلاب کردیم تا جامعه‌ای بر اساس ارزش و اصول‌های قرآنی ‌بسازیم.

وی یادآور شد: کشور باید به سمت جامعه‌سازی قرآنی حرکت کند که اگر این امر صورت گیرد شاهد ایجاد فرهنگ، روابط اجتماعی و سبک زندگی قرآنی در جامعه هستیم.

ترقی استعداد نسل جوان کشور را در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم ویژه برشمرد و ادامه داد: جوانان فقط به این امور اکتفا نکنند بلکه راه‌های پیاده کردن و عمل کردن  اصول قرآنی در زندگی را از ائمه اطهار (ع) بیاموزند و مد نظر داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3667

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.