چایپاره ، ارومیه – مجریان طرح های نوروزی هلال احمر شهرستان چایپاره به دلیل ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مورد تجلیل قرار گرفتند.   جلیل غفاری روز شنبه در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور جمعی از مسوولان ادارات شهرستان چایپاره و اعضای این جمعیت در محل مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان ...

چایپاره ، ارومیه – مجریان طرح های نوروزی هلال احمر شهرستان چایپاره به دلیل ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

جلیل غفاری روز شنبه در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور جمعی از مسوولان ادارات شهرستان چایپاره و اعضای این جمعیت در محل مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای هلال احمر چایپاره در ایام نوروز ، اظهار امیدواری کرد: خدمات بی نظیر این جمعیت به مسافران باعث جذب بیشتر گردشگران به این شهرستان شود.

وی با بیان اینکه نوروز امسال هلال احمر چایپاره با راه اندازی بزرگ ترین پایگاه موقت امداد نجات آذربایجان غربی یکی از موفق ترین سال های خود در امر اسکان وامداد و نجات را سپری کرد ،افزود: این موفقیت نتیجه همکاری و تعامل خوب ادارات و ارگان های شهرستان با این جمعیت بوده است.

فرماندار چایپاره با بیان اینکه در ایام نوروز امسال این جمعیت با استقرار ۶۰ چادربه بیش از۱۲۷۶ نفر امکان اسکان فراهم نمود ،اضافه کرد ، همچنین در مدت ۲۰ روزه اجرای طرح بیش از ۱۳۱۰۰ نفر از مسافران نوروزی نیز راهنمایی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چایپاره هم در این مراسم از مجریان برتر طرح های نوروزی چایپاره قدردانی کرد و گفت: هلال احمر این شهرستان با خدمات رسانی به مسافران عملکرد قابل قبولی ازخود بجای گذاشت.

حجه الاسلام زین العابدین زینالپور اظهار کرد: این جمعیت امسال با راه اندازی بزرگ ترین پایگاه امداد و نجات و اسکان مسافران نوروزی در استان در کنار جاده ترانزیت تبریز – بازرگان بسیار پرتوان ظاهر شد و نقش بسیار مهمی در ایجادآسایش و آرامش مسافران نوروزی داشت.

وی اضافه کرد: این طرح بزرگ و شایسته که امسال توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان به اجرا در آمد می تواند به عنوان یک الگوی موفق در سایر سهرستان های دیگر هم برای رفاه حال گردشگران و مسافران به اجرا در بیاید .

در ادامه این مراسم با اهدای جوایزی از روسای اداراتی که در ایام نوروز با این جمعیت همکاری داشتند ،و همچنین از اعضای فعال این جمعیت در ایام نوروز قدر دانی بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3660

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.