پیارم- شورای اصناف کشور در اطلاعیه ای از واحدهای بدون پروانه کسب خواست تا پایان مرداد ماه امسال با مراجعه به مراجع صدور پروانه کسب نسبت به اخذ پروانه کسب موقت و یا دایم اقدام کنند. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، این اطلاعیه بر اساس مصوبه ۹۱٫۲٫۱۰ هیات وزیران و در راستای اجرای ...

پیارم- شورای اصناف کشور در اطلاعیه ای از واحدهای بدون پروانه کسب خواست تا پایان مرداد ماه امسال با مراجعه به مراجع صدور پروانه کسب نسبت به اخذ پروانه کسب موقت و یا دایم اقدام کنند.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، این اطلاعیه بر اساس مصوبه ۹۱٫۲٫۱۰ هیات وزیران و در راستای اجرای بند ب ماده ۱۰۱ قانون برنامه پنجم توسعه منتشر شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بدیهی است در صورت عدم مراجعه واحدهای فاقد پروانه کسب در مهلت مقرر به مراجع صدور پروانه کسب و یا تشکیل پرونده مطابق ماده هشت مصوبه یاد شده با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند در سال های سوم، چهارم و پنجم برنامه پنج ساله توسعه به ترتیب معادل ۵۰ درصد، ۷۵ درصد و ۱۰۰ درصد نرخ های مالیات و یا تعرفه مصوب را به عنوان جریمه وصول و به حساب در آمدهای عمومی کشور نزد خزانه واریز کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3647

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.