حاجی‌آباد -امام جمعه حاجی‌آباد گفت: کسانی که می‌دانند تعلقات فردی، خانوادگی و حزبی دست و پایشان را می‌بندد، وارد عرصه انتخابات نشود. به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز ثبت نام شوراها افزود: کسانی که به خدا، اسلام و ولایت تعلق ...

حاجی‌آباد -امام جمعه حاجی‌آباد گفت: کسانی که می‌دانند تعلقات فردی، خانوادگی و حزبی دست و پایشان را می‌بندد، وارد عرصه انتخابات نشود.

به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز ثبت نام شوراها افزود: کسانی که به خدا، اسلام و ولایت تعلق دارند و آمادگی خدمت به مردم دارند وارد این عرصه شوند.

وی ادامه داد: کسانی که تعهد، توانمند و تخصص در خودشان احساس می‌کنند باید در عرصه حضور پیدا کنند و خودشان را در معرض رای مردم قرار دهند، اگر کسی فرصت خدمت به مردم ندارد، ثبت نام نکند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب رئیس جمهور ونزوئلا بیان داشت: انتخاب مادورو با رای بالا به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا که شعارش مبارزه با آمریکا بود در عرصه بین‌الملل کاهش اعتبار آمریکا را در بر داشت.

وی خطاب به ابرقدرت‌های غربی گفت: شما نفوذتان در آمریکای لاتین هم از دست دادید به جای دخالت در امور کشورها بروید فرهنگ، اقتصاد و اجتماع خودتان را درست کنید.

وی در پایان سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام راحل تبریک گفت و افزود: وظیفه سپاه انسان،سازی، استقرار جامعه اسلامی و حفظ انقلاب است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3638

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.