بندرعباس-فرماندار شهرستان بستک گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در جامعه مستلزم بسیج همگانی است. به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد مشتاق زادهˈ روز چهارشنبه در نشست با کتابداران و کتاب یاران شهرستان بستک ضمن بیان این مطلب و با اشاره به نقش مهم کتابخوانی در توسعه فرهنگی یک جامعه اظهار داشت:اگر مردم یک جامعه ...

بندرعباس-فرماندار شهرستان بستک گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در جامعه مستلزم بسیج همگانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد مشتاق زادهˈ روز چهارشنبه در نشست با کتابداران و کتاب یاران شهرستان بستک ضمن بیان این مطلب و با اشاره به نقش مهم کتابخوانی در توسعه فرهنگی یک جامعه اظهار داشت:اگر مردم یک جامعه اهل مطالعه و کتابخوانی باشند بسیاری از معضلات و ناهنجاریهای اجتماعی و فرهنگی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بستک به عنوان شهرستانی فرهنگی در هرمزگان شناخته می شود، گفت: باید فرهنگ کتابخوانی را در میان اقشار مختلف مردم گسترش داده و ساعت مطالعه مفید را افزایش دهیم.

مشتاق زاده با بیان اینکه وجود فرهنگ کتاب و کتابخوانی باعث پیشرفت همه جانبه خواهد شد، تصریح کرد: توسعه زیرساخت های کتابخانه ای و تامین تجهیزات به روز به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات باید در اولویت اهداف و برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان قرار گیرد.

فرماندار بستک در این جلسه بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاهها و ادارات با کتابخانه های عمومی شهرستان و تجهیز کتابخانه ها به اینترنت تأکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3604

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.