پاریس – سخنگوی وزارت امورخارجه فرانسه با صدور بیانیه ای از نامزدی مجدد ˈ ایرینا بوکووآ ˈ مدیرکل کنونی سازمان علمی فرهنگی و آموزش ملل متحد(یونسکو) برای ریاست آتی این سازمان حمایت کرد. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ، دربیانیه صادره روز چهارشنبه ˈ فیلیپ لالیوˈ دراین زمینه آمده است: فرانسه از نامزدی ...

پاریس – سخنگوی وزارت امورخارجه فرانسه با صدور بیانیه ای از نامزدی مجدد ˈ ایرینا بوکووآ ˈ مدیرکل کنونی سازمان علمی فرهنگی و آموزش ملل متحد(یونسکو) برای ریاست آتی این سازمان حمایت کرد.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ، دربیانیه صادره روز چهارشنبه ˈ فیلیپ لالیوˈ دراین زمینه آمده است: فرانسه از نامزدی بوکووا بلغاری اصل برای ریاست یک دوره چهار ساله دیگر بر یونسکو حمایت می کند.

وی می افزاید:به اعتقاد فرانسه،بوکووا سیاست شهامت آمیزی را برای انجام اصلاحات لازم در چارچوب بودجه سخت جاری در این آژانس بین المللی به مورد اجرا گذاشته است.

بوکووا برای امکان کسب یک دوره چهارساله دیگر برای مدیریت یونسکو از جمله باˈ رشاد فراح ˈسفیر و نماینده دایم کشور جیبوتی دراین سازمان که نیز ازحمایت کشورهای آفریقایی و عربی برخورداراست به رقابت خواهد پرداخت.

بوکووای ۶۰ ساله درجریان انتخابات سال ۲۰۰۹ میلادی با کسب پیروزی در مقابلˈ فاروق حسنی ˈوزیر فرهنگ اسبق مصر به مدیرکلی یونسکو برای یکدوره چهارساله برگزیده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3599

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.