تهران-قائم مقام دبیرکل امور ایرانیان خارج از کشور گفت:دفتر نمایندگی دبیرخانه شورای عالی امورایرانیان خارج از کشور به منظور رسیدگی به امور ایرانیان مقیم کشورهای خارجی که به ایران سفر می کنند، به طور دائم در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دایر شده است. پیارم به نقل از علی شعبانی افزود: کارشناسان در شیفت ...

تهران-قائم مقام دبیرکل امور ایرانیان خارج از کشور گفت:دفتر نمایندگی دبیرخانه شورای عالی امورایرانیان خارج از کشور به منظور رسیدگی به امور ایرانیان مقیم کشورهای خارجی که به ایران سفر می کنند، به طور دائم در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دایر شده است.

پیارم به نقل از علی شعبانی افزود: کارشناسان در شیفت های تعیین شده ازآمادگی کامل برای پاسخ به سوالات ایرانیان خارج از کشور و رفع مشکلات آنان در زمینه های مختلف مانند گذرنامه، تردد واطلاع رسانی لازم، برخوردار هستند.

وی در مورد فعالیت های نوروزی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نیز گفت: ستاد استقبال از ایرانیان خارج ازکشور که از روز ۲۸ اسنفند ماه سال گذشته در فرودگاه امام خمینی (ره) دایر شد، در ایام نوروز به طور شبانه روزی پذیرای ایرانیان مقیم خارج بود.

شعبانی با اشاره به برپایی نمایشگاه جنبی از دستاوردهای شورای عالی ایرانیان در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره)، افزود:همچنین بسته های فرهنگی بامحتوای بروشورهای فرهنگی برای آگاهی هموطنان مقیم خارج از کشور که در عید امسال به ایران سفر کردند، توزیع شد.

این مسوول ادامه داد: البته این نمایشگاه تبدیل به یک مکان دائمی در فرودگاه شده تا ایرانیان مقیم خارج از کشور هر زمان که به ایران سفر کردند از نحوه فعالیت های شورای عالی ایرانیان و اطلاع رسانی آنها در بخش های مختلف، مطلع شوند.

وی تاکید کرد: حضور شبانه روزی کارشناسان شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و استقبال و راهنمایی مورد نیاز به هموطنان مقیم ایرانی، منجر به جلب اعتماد آنها می شود.

به گفته وی، ارایه تمامی این خدمات از طریق دفتر دائم نمایندگی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور به هموطنان به طور رایگان است.

شعبانی با بیان اینکه برپایی جشن ها و آیین های نوروزی در کشورهای تعیین شده ویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنی های فرهنگی برگزار می شود، گفت: ما تلاش کردیم تا جشن های نوروزی را با هدف شناخت هویت ایرانی به نسل سوم و جوان مقیم خارج از مرزهای ایران،برگزار کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3598

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.