پیارم-رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران از حضور ˈفرانسوا کاسپرˈ مدیر انجمن گرافیک فرانسه در ایران به مناسبت ˈهفته طراحی گرافیکˈ خبر داد. به گزارش پیارم به نفل ازایرنا،ˈعلی رشیدیˈ در نشست هفته طراحی گرافیک ایران درخانه هنرمندان درباره فعالیت های انجمن گرافیک گفت: ما می خواهیم رابطه ای سالم و حرفه ای بین ...

پیارم-رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران از حضور ˈفرانسوا کاسپرˈ مدیر انجمن گرافیک فرانسه در ایران به مناسبت ˈهفته طراحی گرافیکˈ خبر داد.

به گزارش پیارم به نفل ازایرنا،ˈعلی رشیدیˈ در نشست هفته طراحی گرافیک ایران درخانه هنرمندان درباره فعالیت های انجمن گرافیک گفت: ما می خواهیم رابطه ای سالم و حرفه ای بین طراحان و سفارش دهندگان ایجاد کنیم. درواقع ارتباط با خارج از انجمن از اهداف بزرگترماست.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با تاکید بر گسترش گرافیک در بافت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گفت: ما به ارتباط با دانشگاه ها، ارگان ها و سازمان ها علاقه مندیم .امیدواریم که با این تلاش ها طراحان گرافیک نقش موثری را در ساختن وجه ملی داشته باشند.

رشیدی انجمن طراحان گرافیک را سازمانی مستقل و به دور ازهرگونه وابستگی دانست و افزود:هزینه های ما از طریق حق عضویت ها تامین می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره تاسیس موزه گرافیک اظهار داشت: برخی از کارهایی که این انجمن انجام می دهد مستقل است و احتیاج به همراهی ارگان های دیگری چون شهرداری دارد.

ˈفرزاد ادیبیˈ سخنگوی انجمن طراحان گرافیک درباره هفته طراحی گرافیک ایران گفت: ۲۷ آوریل روز جهانی گرافیک است که مصادف است با ۷ اردیبهشت و ما با برگزاری هفته طراحی گرافیک به استقبال این روز جهانی می رویم.

وی با اشاره به برپایی سه نمایشگاه در هفته طراحی گرافیک ایران توضیح داد: اولین نمایشگاه با عنوان ˈآفتاب برای ژاپنˈ شامل ۱۲۰ اثر از طراحان گرافیک دنیا درباره سونامی ژاپن است که ˈمنصوره رهنماˈ نمایشگاه گردانی آن را بر عهده دارد.

ادیبی ادامه داد: این نمایشگاه علاوه بر آلمان در چند کشور دیگر دنیا نیز به نمایش درآمده است که به مناسبت هفته گرافیک ایران در کشور ما نیز برپا می شود.

ادیبی درباره دومین نمایشگاه هم توضیح داد: ˈگلوبال میکسˈ عنوان نمایشگاهی است که شامل آثار ۱۳۰ طراح مطرح جهان با موضوع ˈمحیط زیستˈاست که این آثار حاصل کنفرانسی است که هر بیست سال یک بار با موضوع محیط زیست برگزار می شود و سومین نمایشگاه نیز شامل آثار ˈفرانسوا کاسپرˈ رییس انجمن طراحان گرافیک فرانسه است.

سخنگوی انجمن طراحان گرافیک ایران ادامه داد: فرانسوا کاسپر پنج شنبه آینده ۵ اردیبهشت ماه وارد ایران خواهد شد و درباره آثارش و همچنین انجمن طراحان گرافیک فرانسه سخنرانی خواهد کرد.

وی اهمیت حضور کاسپر در ایران را علاوه بر آشنایی هنرمندان ایرانی با آثار وی، تعامل دو انجمن گرافیک ایران و فرانسه دانست.

ادیبی برگزاری این کارگاه آموزشی با عنوان ˈنقش ارتباطات در مدیریت پروژهˈ با حضور منصوره رهنما (مشاور ارتباطات و مدیریت خلاقه) را از دیگر برنامه های هفته گرافیک ایران عنوان کرد و گفت: این کارگاه آموزشی ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه با حضور ۷۰ عضو زیر ۳۰ سال انجمن در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

نشست خبری هفته طراحی گرافیک ایران با حضور ˈعلی رشیدیˈ رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک، فرزاد ادیبی سخنگوی انجمن و جمعی از خبرنگاران در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3594

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.