بندرعباس- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از طرح مهر توسعه کشاورزی به عنوان حرکتی ماندگار از سوی دهم دهم یاد کرد.   به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از  ایرنا،ˈاحمد راستیˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اهمیت اجرای طرح مذکور اظهار داشت:این طرح از چشم ...

بندرعباس- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از طرح مهر توسعه کشاورزی به عنوان حرکتی ماندگار از سوی دهم دهم یاد کرد.

 

به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از  ایرنا،ˈاحمد راستیˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اهمیت اجرای طرح مذکور اظهار داشت:این طرح از چشم انداز بسیار خوبی برخوردار است طوری که تنها در هرمزگان قادر به ایجاد تعداد زیادی شغل پایدار برای دانش آموختگان رشته های کشاورزی وپرورش آبزیان است.

وی افزود: سال گذشته در راستای اشتغالزایی برای دانش آموختگان کشاورزی و متقاضیان کار، ۱۸۰ تعاونی کشاورزی مهر تشکیل و متقاضیان برای دریافت زمین و تسهیلات به جهاد کشاورزی معرفی شدند.

راستی مهمترین مزایای تشکیل تعاونی های کشاورزی مهر را توسعه بخشهای مختلف کشاورزی، افزایش اشتغال، تولید بیشتر و مفیدتر عنوان کرد و ابراز داشت: با تحقق این اهداف از مهاجرت روستاییان به شهرها نیز جلوگیری می شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3568

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.