حاجی آباد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جمع زائران امامزادگان در این شهرستان در خصوص شهادت بانوی مکرم اسلام به ایراد سخنرانی پرداخت. به گزارش پیارم،حجت الاسلام فوادیان  در خصوص شخصیت و جایگاه معنوی حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع عزاداران فاطمی و در جمع زائران امامزادگان سید محمد و امیر نظام الدین ...

حاجی آباد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جمع زائران امامزادگان در این شهرستان در خصوص شهادت بانوی مکرم اسلام به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پیارم،حجت الاسلام فوادیان  در خصوص شخصیت و جایگاه معنوی حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع عزاداران فاطمی و در جمع زائران امامزادگان سید محمد و امیر نظام الدین در حاجی آباد اظهار کرد: جایگاه معنوی حضرت فاطمه (س) به حدی است که در آسمان‌ها ایشان را به نام زهرا به معنای زن درخشان می‌شناسند.

وی با بیان این‌که «حضرت فاطمه (س) دارای القاب بسیاری هستند» تاکید کرد: تعداد اسماء و القاب حضرت فاطمه(س) نشان از عظمت و جایگاه وارسته ایشان دارد.

حجت الاسلام فوادیان در ادامه در مورد ویژگی‌های شخصیتی و زندگی دنیایی حضرت زهرا(س) گفت: در بیان جایگاه و شخصیت ایشان همین بس که بهترین خانواده جهان بشریت خانواده حضرت زهرا(س) و بهترین انسان‌ها تربیت شده دست ایشان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباداز حضرت زهرا (س) به عنوان مناسب‌ترین الگو برای زنان عالم یاد کرد و افزود: انتخاب ایشان بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان است، چرا که حضرت زهرا (س) تنها الگویی است که تمامی کمالات در بهترین شکل آن را دارد و از هرگونه نقصی مبراست.

در ادامه مسلم خدادادی از مداحان اهلبیت(ع)به مداحی و مرثیه و سرائی پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3531

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.