پیارم- کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد برنامه های عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام فاطمیه دوم در این شهرستان را تشریح کرد . به گزارش پیارم، حجت الاسلام عباس جباری دوشنبه ۱۸ فروردین ۹۲ با تشریح برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان اظهار داشت: ...

پیارم- کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد برنامه های عزاداری و سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام فاطمیه دوم در این شهرستان را تشریح کرد .

به گزارش پیارم، حجت الاسلام عباس جباری دوشنبه ۱۸ فروردین ۹۲ با تشریح برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری در سطح مساجد شهری و روستایی، برپایی ایستگاه صلواتی و حرکت دستجات عزاداری هیئات مذهبی در روز شهادت، برگزاری مراسمات سوگواری در هیئت های مذهبی، توزیع بسته های تبلیغی در سطح شهر و دعوت از سخنرانان از جمله برنامه های مهم این اداره در ایام فاطمیه دوم(س)است.

وی با تاکید بر حفظ کرامت بانوان جامعه دینی و اسلامی افزود: وجود مبارک حضرت فاطمه (س)‌ مایه افتخار زنان مسلمان است و بانوان مسلمان باید با الگو قرار دادن آن بانوی بزرگوار، حرمت و کرامت خود را نیز حفظ کنند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3505

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.