پیارم- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاجی آباد گفت: ملت ایران باید در امر سیاست واقتصاد مقابل فشار دشمنان ایستادگی کنند. به گزارش خبرنگار پیارم، حاج آقا قنبری ،حماسه یعنی شدت و سر سختی درکار شجاعت، دلیری وهیجان یعنی تحمل سختی ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب  از این روقیام و انقلاب امام ...

پیارم- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حاجی آباد گفت: ملت ایران باید در امر سیاست واقتصاد مقابل فشار دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار پیارم، حاج آقا قنبری ،حماسه یعنی شدت و سر سختی درکار شجاعت، دلیری وهیجان یعنی تحمل سختی ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب  از این روقیام و انقلاب امام حسین (ع)حماسی نامیده می شود.
وی در ادامه افزود:  شخصیت امام حسین(ع)یک شخصیت حماسی است انقلاب اسلامی ایران و رهبر آن هم حماسی می باشند فرمایشات و شعارهای رهبر هم حماسی می باشند.
وی تصریح کرد:  امسال هم باید تمام مسئولین و مردم در عرصه اقتصادی به فرمایش مقام معظم رهبری هوشیارانه وارد شده و با استفاد ه از فرصت های مجود حرکتی جهشی و رو به جلو داشته باشند.
قنبری  تصریح کرد: هرچند طی سال گذشته اقدامات خوبی در عرصه اقتصادی در کشور انجام شد اما این حرکات امسال باید با شور بیشتری ادامه داشته باشد که در این زمینه باید به عرصه های تولید و فناوری، اقبال به مصرف کالاهای داخلی ، قناعت و دوری از اسراف و توجه به ترفند های دشمن توجه ویژه ای گردد.
وی در خصوص حماسه سیاسی نیز گفت: امسال با توجه به پیش رو بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در کشور نیازمند یک حماسه واقعی هستیم چراکه دشمن می خواهد با ابزارهای تبلیغی خود مردم را نسبت به نظام دلسرد کرده و اهداف پلید خود را پیاده کند لذا باید تمام مردم و مسئولین هوشیارانه در این مسیر گام برداشته و با حضور پرشور و حماسی در انتخابات تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3491

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.