پیارم-فرماندار حاجی آباد گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان حاجی آباد در نوروز سال ۹۲ عملکرد خوبی داشته و رضایت مسافران و گردشگران را جلب کرده است. به گزارش پیارم حاجی آباد، بهرام پور اشرف وضعیت و عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان را درارائه خدمات به میهمانان نوروزی تشریح کرد و افزود: ستاد اسکان و تسهیلات  ...

پیارم-فرماندار حاجی آباد گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان حاجی آباد در نوروز سال ۹۲ عملکرد خوبی داشته و رضایت مسافران و گردشگران را جلب کرده است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، بهرام پور اشرف وضعیت و عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان را درارائه خدمات به میهمانان نوروزی تشریح کرد و افزود: ستاد اسکان و تسهیلات  نوروزی حاجی آباد بعنوان دروازه ورودی به استان هرمزگان خدمات شایسته ای را به میهمانان نوروزی ارائه کرده است .

وی افزود :بررسی شاخص ها نشان می دهد تعامل دستگاه‌ها در خدمات رسانی به مسافران نوروزی تحسین برانگیز است.

فرماندار حاجی آباد بهره‌برداری از بزرگراه حاجی آباد – بندرعباس و سیرجان را یکی از عوامل اصلی تسهیل مسافرت به استان هرمزگان دانست و افزود : ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی لازم یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان در طی دو هفته اخیر بوده است و ورود بیش از۱۲ میلیون نفر مسافر به استان در طول تعطیلات نوروزی یک رقم بی‌سابقه در تاریخ هرمزگان محسوب می‌شود.

پور اشرف با اشاره به عملکرد قابل تقدیر ستاد نوروزی منطقه تفریحی ،توریستی آبشار تزرج وستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش اظهار داشت : بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی با هزینه بسیار اندک و بصورت شایسته در مدارس شهرستان اسکان داده شدند.

وی رضایت فرهنگیان ، کارمندان وسایر اقشاری که توسط این ستادثبت نام وپذیرش شده اند را نتیجه تلاش اعضای این ستاد در ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی لازم به مسافران برشمرد و از زحمات تمامی دست اندرکاران اسکان فرهنگیان قدردانی کرد.

فرماندار حاجی آباد در پایان گفت: بنده مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌های شبانه‌روزی ستادهای ارائه خدمات و تسهیلات به گردشگران نوروزی را اعلام می‌دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3488

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.