بندرعباس- فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۳۳ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، سرگرد ˈعلی ندرخانیˈ روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: کشف این محموله قاچاق به دنبال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با ...

بندرعباس- فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۳۳ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، سرگرد ˈعلی ندرخانیˈ روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: کشف این محموله قاچاق به دنبال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ توسط ماموران انتظامی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: ماموران انتظامی به هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و با رعایت نکات ایمنی آنرا متوقف کردند.

سرگرد ندرخانی تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودرو ۳۳ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین را که به طرز ماهرانه ای در داخل آن جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی پارسیان با بیان اینکه در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند، گفت: مواد مخدر کشف شده به همراه خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3470

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.