رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفرهای قشم از هفت هزار مورد بازرسی از صنوف این جزیره در تعطیلات نوروز سال جاری خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از  هرمز ، سید ولی الله آقا بابایی اظهار داشت: آمار بازرسی از فعالیت صنوف مختلف جزیره قشم از آغاز ورود مهمانان نوروزی به منطقه ...

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفرهای قشم از هفت هزار مورد بازرسی از صنوف این جزیره در تعطیلات نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش پیارم به نقل از  هرمز ، سید ولی الله آقا بابایی اظهار داشت: آمار بازرسی از فعالیت صنوف مختلف جزیره قشم از آغاز ورود مهمانان نوروزی به منطقه آزاد قشم تا پایان دهمین روز از بهار ۹۲ به هفت هزار و ۴۲ مورد نظارت رسید.

وی افزود: در این بازدیدها ۱۳۹ تن از فعالان عرصه های مختلف خدماتی و عرضه کنندگان مایحتاج عمومی مردم و مهمانان نوروزی جزیره ی قشم به دلیل رعایت انصاف و تکریم مشتری تشویق شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت همچنین به دو هزار و ۶۳۸ واحد صنفی تذکر شفاهی و به ۲۹۱ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد.

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفرهای قشم با تقدیر از همدلی مردم با نیروهای این کمیته تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این کمیته تا پایان دهمین روز سال نو، ۳۳ مورد شکایت از سوی مهمانان نوروزی در زمینه فعالیت مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی به این کمیته واصل شد که بلافاصله توسط بازرسان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برخورد با ۱۱۵ فروشنده دوره گرد مواد غذایی به عنوان یکی دیگر از خدمات کمیته نظارت و بازرسی با هدف تامین سلامت انبوه میهمانان و گردشگران جزیره قشم، همچنین از کشف هزار و ۲۹۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد به عنوان یکی دیگر از خدمات فعالان این کمیته در ستاد تسهیلات سفرهای قشم نام برد.

آقابابایی در پایان تصریح کرد: فعالیت این کمیته با جدیت در تمام طول سال ادامه دارد و عملکرد صنوف مختلف جزیره ی قشم زیر ذره بین بازرسان تلاشگر این کمیته قرار خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3455

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.