تهران-ˈعسل بدیعیˈ بازیگر سینما و تلویزیون همچنان در وضعیت مرگ مغزی به سر می برد و پدر وی فرم مخصوص اهدای اعضای بدن را تکمیل و به بیمارستان تحویل داده اما هنوز خبر مرگ قطعی وی اعلام نشده است. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، پس از پیگیری های متعدد از وضعیت جسمی ˈعسل ...

تهران-ˈعسل بدیعیˈ بازیگر سینما و تلویزیون همچنان در وضعیت مرگ مغزی به سر می برد و پدر وی فرم مخصوص اهدای اعضای بدن را تکمیل و به بیمارستان تحویل داده اما هنوز خبر مرگ قطعی وی اعلام نشده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، پس از پیگیری های متعدد از وضعیت جسمی ˈعسل بدیعیˈ،خبر درگذشت وی هنوز از سوی تیم پزشکی معالج وی اعلام نشده است.

حیدری از پرستاران بخش ˈای سی یوˈی بیمارستان لقمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت بدیعی ضمن تایید مرگ مغزی گفت:احتمال اهدای عضو در شرایط مرگ مغزی دور از ذهن نیست.

ˈعسل بدیعیˈ بازیگر سینما و تلویزیون که از روز گذشته به خاطر مشکل تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لقمان حکیم تهران بستری شده ،در پی مرگ مغزی به حالت کما رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا،پدر بدیعی فرم مخصوص اهدای اعضای بدن وی را تکمیل و به بیمارستان تحویل داده است.

در حال حاضر علاوه بر خانواده بدیعی برخی از عوامل سینما چون ˈعلی دهکردیˈ،ˈرضا داود نژادˈ وˈمیلاد کی مرامˈ در بیمارستان لقمان حضور دارند و وضعیت جسمی وی را از نزدیک پیگیری می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3435

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.