پیارم: رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز از افزایش تردد مسافران از تهران به شمال خبر داد و گفت: ترافیک محور هراز هم‌اکنون روان است. به گزارش پیارم به نقل ازخبرنگار فارس علی‌ نوری‌پور در گفت‌وگو با  با خبر گزاری فارس در آمل اظهار داشت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه در محور هراز روان است. وی ...

پیارم: رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز از افزایش تردد مسافران از تهران به شمال خبر داد و گفت: ترافیک محور هراز هم‌اکنون روان است.

خبرگزاری فارس: افزایش تردد مسافران از تهران به شمال/ ترافیک هراز روان است

به گزارش پیارم به نقل ازخبرنگار فارس علی‌ نوری‌پور در گفت‌وگو با  با خبر گزاری فارس در آمل اظهار داشت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه در محور هراز روان است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی این محور یادآور شد: با توجه به ممنوع بودن ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها، تردد روانی را در این مسیر شاهد هستیم که در روزهای آینده بر حجم آن افزوده می‌شود.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی محور هراز، بخش لاریجان آمل نیز از هوای مطبوع بهاری و طبیعتی زیبا در آستانه بهار برخوردار است.

نوری‌پور با تأکید بر اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باید در رأس اولویت‌های مسافران باشد، تصریح کرد: همه رانندگانی که قصد سفر به استان‌های شمالی کشور از طریق محور هراز را دارند با رعایت حق تقدم، عدم سبقت غیرمجاز، گوش سپردن به دستورات مأموران نیروهای انتظامی، راهداران و پلیس راه سفر خوب و خوشی را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3331

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.