تهران- رییس سازمان تحقیقات صنعتی و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ناوشکن جمهوری اسلامی ˈدماوندˈ (موج ۲) که در کلاس موج طراحی و ساخته شده است، به آب انداخته شد. امیر دریادار ˈعلی غلامزادهˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: پس از به آب اندازی دماوند بلافاصله این ...

تهران- رییس سازمان تحقیقات صنعتی و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ناوشکن جمهوری اسلامی ˈدماوندˈ (موج ۲) که در کلاس موج طراحی و ساخته شده است، به آب انداخته شد.

امیر دریادار ˈعلی غلامزادهˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: پس از به آب اندازی دماوند بلافاصله این ناوشکن وارد فاز آزمایشات اولیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات مورد نیاز که در داخل تولید شده، بر روی این ناوشکن نصب شده است، تصریح کرد: طی چندماه آینده و با کار شبانه روزی می توانیم این ناوشکن را عملیاتی کرده و برای ماموریت به آب های آزاد اعزام کنیم.

مسئول پروژه موج با تاکید براینکه تست ها و آزمایش هایی که درناوشکن دماوند انجام خواهد شد، بسیار سخت، دقیق و وقت گیر خواهد بود، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم که در نیمه اول امسال این ناوشکن به ناوگان دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.

امیر غلامزاده در مصاحبه تفصیلی با ایرنا به تشریح ویژگی های ناوشکن جمهوری اسلامی ˈدماوندˈ (جماران۲) پرداخته است که متن کامل این مصاحبه منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3299

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.