پیارم: امام جمعه رودبار با اشاره به رزمایش الی ‌بیت‌المقدس گفت: این‌ رزمایش‌ها نمایش اقتدار بسیج در صیانت از ملت و مرز و بوم کشور است و بسیج با این اقتدر خود به دشمنان نشان می‌دهد که باید دندان طمع را از کشور ما را بکنند. به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، ...

پیارم: امام جمعه رودبار با اشاره به رزمایش الی ‌بیت‌المقدس گفت: این‌ رزمایش‌ها نمایش اقتدار بسیج در صیانت از ملت و مرز و بوم کشور است و بسیج با این اقتدر خود به دشمنان نشان می‌دهد که باید دندان طمع را از کشور ما را بکنند.

خبرگزاری فارس: رزمایش الی ‌بیت‌المقدس نمایش اقتدار بسیج در صیانت از کشور است

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه حق سنگین و تلخ و باطل سبک و شیرین است، اظهار داشت: اگر تاریخ را ورق بزنیم، می‌بینیم که از زمان خلقت بشر تاکنون افرادی وجود داشته‌اند که در مقابل اولیای الهی ایستادند و دشمنی آن‌ها با اولیای الهی بر سر حق و باطل بوده و حق را مانعی بر سر راه خود می‌دانستند.

وی افزود: اگر کسی به حق متمسک شود، قطعاً نجات پیدا می‌کند، حق حجت و دلیل است و پیروی از حق بالاترین اعمال است و اگر کسی اهل حق‌گویی باشد وی پیرو انبیا الهی است، زیرا آن‌ها مظهر صداقت و راستی بودند.

گروهی تصریح کرد: آن چنان که در تاریخ مشاهده می‌شود، حکومت‌های ستمگر و طاغوتی مانند رژیم پهلوی و حسنی مبارک از آن جا که به دنبال حق نه‌بودند، نه‌توانستند، نجات پیدا کنند و سقوط کردند.

وی با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و بهورز ابراز داشت: پرستاران باید در اعمال و کردار خود به حضرت زینب کبری (س) اقتدا کنند.

گروهی با توجه به نزدیک شدن به سال جدید عنوان کرد: از خداوند کریم خواستار این هستیم که در سال جدید تغییر و تحولی در احوال ما پیش آورد که به وی نزدیک‌تر شویم و به دیدار بیماران و مستمندان رفته و از تشریفات بیهوده به‌پرهیزیم.

امام جمعه رودبار گفت: همچنین با توجه به اینکه ایام عید نوروز مصادف با ایام فاطمیه اول است، نباید عید را بهانه‌ای قرار داده و حرمت‌شکنی کنیم.

وی در پایان به برگزاری رزمایش الی ‌بیت‌المقدس اشاره و بیان داشت: اینگونه رزمایش‌‌ها نمایش اقتدار بسیج در صیانت از ملت و مرز و بوم کشور است و بسیج با این اقتدر خود به دشمنان ایران نشان می‌دهد که باید دندان طمع را از کشور ما بکنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3293

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.