پیارم: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن از مرزهای کشور دفاع کرد و امروز نشان داد که دست بلندش می تواند عقب دشمن را تهدید کند. به گزارش پیارم به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ...

پیارم: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن از مرزهای کشور دفاع کرد و امروز نشان داد که دست بلندش می تواند عقب دشمن را تهدید کند.

خبرگزاری فارس: توان موشک های نیروی زمینی ارتش برای تهدید عقبه دشمن

به گزارش پیارم به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش موشکی این نیرو که صبح امروز با شلیک راکتهای نازعات ۱۰ و فجر ۵ در منطقه مرکزی کشور (کاشان) برگزار شد، با تاکید بر اینکه یک نیروی نظامی باید در تمام شرایط آمادگی خود را حفظ کرده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا همیشه خود را در سنگر ببیند، گفت: اگر نیروهای مسلح یک ملت آماده باشند، در این صورت دشمن خیال خام تجاوز را در سرش راه نداده و ملت نیز احساس آرامش و امنیت می کنند.

پوردستان با بیان اینکه یک سرباز با شناخت سلاح خود، اعتماد به نفس پیدا می کند، افزود: وقتی مردم آمادگی نیروهای مسلح و یگانهای موشکی را می بینند، دلشان قرض می شود و دشمنان هم خیال خام تهدید و تجاوز نخواهند داشت و برای همین است که حفظ آمادگی باید از اولویت های نیروهای مسلح باشد.

وی که در جمع مسئولان و برگزار کنندگان رزمایش موشکی صحبت می کرد، با اشاره به شیک موفقیت آمیز انواع راکتهای نازعات و فجر در این رزمایش، تصریح کرد: امروز جلوه ای از اقتدار و قابلیتهای دفاعی را در حوزه موشکی نزاجا شاهد بودیم و من از زبان فرمانده محترم کل ارتش و منصوب آقا از همه شما تشکر کرده و دست شما را می بوسم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز برگ زرین دیگری در کارنامه این نیرو اضافه شد؛ نیرویی که در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن از مرزهای کشور دفاع کرد و امروز نشان داد که دست بلندش می تواند عقب  دشمن را تهدید کند.

پوردستان ضمن تشکر از صنعت دفاعی کشور برای ساخت و ارتقاء سامانه های دفاعی و موشکی، گفت: این رزمایش همچنین مبنایی بود تا راکتهای نازعات و فجر را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در کشوری زندگی می کنیم که رهبری فرزانه و حکیم، ملتی صبور و متخصصانی در صنعت دفاعی دارد که فاصله زمانی ایده تا محصول را به کمترین زمان کاهش داده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3272

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.