معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی و مشاور پارلمانی وزیر کشور گفت: زندانبانی شغلی سخت و طاقت فرسا است و خدمات ارزشمند زندانبانان را نمی‌توان نادیده گرفت. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ ابوالقاسم هاشم‌نیا در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس اظهار داشت: قرار دادن بزهکاران در مسیر اصلاح و تربیت ...

معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی و مشاور پارلمانی وزیر کشور گفت: زندانبانی شغلی سخت و طاقت فرسا است و خدمات ارزشمند زندانبانان را نمی‌توان نادیده گرفت.

خبرگزاری فارس: خدمات ارزشمند زندانبانان را نمی‌توان نادیده گرفت

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ ابوالقاسم هاشم‌نیا در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس اظهار داشت: قرار دادن بزهکاران در مسیر اصلاح و تربیت کار آسانی نیست اما بدلیل کوشش و تلاش مضاعف در زندان‌ها این مهم دست یافتنی شده است. قرار دادن هنجارشکنان در مسیر قانون، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

معاون مرکز امور اجتماعی و فرهنگی و مشاور پارلمانی وزیر کشور با اشاره به اینکه از زندان‌های فراوانی بازدید کرده است، تصریح کرد: زندان مرکزی بندرعباس یکی از زندان‌های کم نظیر کشور است که به محلی برای آموزش و حرفه آموزی زندانیان تبدیل شده است.

هاشم‌نیا ادامه داد: در زندان مرکزی بندرعباس محیطی بسیار مناسب برای اصلاح و تربیت مددجویان فراهم شده که نشان از سخت کوشی کارکنان و توجه به زندانبانی اسلامی است.

وی با تشکر از مدیریت و کارکنان زندان‌های هرمزگان افزود: ایجاد محیطی امن و سالم و برخورد با عطوفت همراه با اقدامات تامینی و تربیتی بدون شک زمینه‌ای مناسب برای اصلاح و تربیت مددجویان را فراهم می‌کند که این موضوع در زندان بندرعباس کاملا مشهود است.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان هم به ارائه گزارشی از وضعیت زندان‌های استان پرداخت و گفت: سعی و تلاش تمامی کارکنان برای ایجاد فضای مناسب برای بازگشت آبرومندانه مددجویان به جامعه است.

اکبر سلیمانی خواستار تغییر نگاه جامعه نسبت به زندان و زندانیان شد و افزود:باید فضای مناسب برای فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی مددجویان بعد از آزادی در جامعه فراهم تا از تکرار جرم و ورود مجدد آنان به زندان جلوگیری شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3248

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.