پیارم- مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد برنامه های فرهنگی این اداره در ایام عید نوروز را تشریح کرد. به گزارش پیارم، روح الله رسولی ۲۳ در رابطه با چگونگی اجرای برنامه های فرهنگی در ایام عید نوروز از سوی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت:این اداره یکی از اعضاء اصلی ستاد تسهیلات سفرهای ...

پیارم- مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد برنامه های فرهنگی این اداره در ایام عید نوروز را تشریح کرد.

به گزارش پیارم، روح الله رسولی ۲۳ در رابطه با چگونگی اجرای برنامه های فرهنگی در ایام عید نوروز از سوی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت:این اداره یکی از اعضاء اصلی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی است و به همین جهت برنامه هایی فرهنگی ویژه ای را جهت مسافرین نوروزی را در دستور کار خود قرار داد.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد، اهداء بسته های فرهنگی به مسافرین و گردشگران نوروزی ، اعزام روحانیون به مساجد شبانه روزی بین راهی جهت اقامه نماز جماعت ، هماهنگی با هیئات امناء مساجد شبانه روزی این شهرستان به جهت دائر بودن مساجد بین راهی برای انجام فریضه معنوی نماز و نصب بنر با مضامین فرهنگی در معابر عمومی و مساجد بین راهی،برگزاری مسابقات قرآنی در امامزادگان ویژه کودکان با عنوان«قرآن بخوانید جایزه بگیرید»،برپائی سفره های هفت سین در مساجد و مزار شهدا و امامزادگان ، قرائت دعای تحویل سال نو در اولین نماز جماعت و بیان احادیث مرتبط با نوروز توسط روحانیون در کلیه مساجد شهرستان و روستاهای تابعه از جمله فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی حاجی اباد عنوان کرد.

وی افزود: نشاط و شادابی از ویژگی های نوروز و فصل بهار است و ما هم باید برای نشاط و شادابی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید تلاش کنیم و همه نهادها و ادارات دولتی در این امر مهم دستگاههای فرهنگی را یاری خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3246

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.