نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: بروز نابه‌سامانی‌های اجتماعی از پیامدهای مهاجرت جوانان کرمانشاهی به شهرهای بزرگ به منظور یافتن شغل است. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام وحید احمدی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری ...

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: بروز نابه‌سامانی‌های اجتماعی از پیامدهای مهاجرت جوانان کرمانشاهی به شهرهای بزرگ به منظور یافتن شغل است.

خبرگزاری فارس: نابه‌سامانی‌های اجتماعی پیامد مهاجرت جوانان کرمانشاه است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام وحید احمدی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه یکی از مناطق تاریخی و کهن ایران است و مردم در ادوار مختلف شایستگی خود را در این دیار نشان دادند.

احمدی تصریح کرد: این مردم در طول جنگ خسارات و فشارهای زیادی متحمل شده‌اند و در تمام صحنه‌ها پا به پای این انقلاب پیش رفتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به استقبال باشکوه مردم کرمانشاه از سفر مقام معظم رهبری به این استان گفت: مردم کرمانشاه با این استقبال نشان دادند که همچنان دلبسته ولایت هستند و این موضوع وظایف مسئولان را برای خدمت‌گزاری بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به مهاجرت جوانان کرمانشاهی به شهرهای بزرگ و پایتخت به‌منظور یافتن شغل، گفت: بروز نابه‌سامانی‌های اجتماعی از نتایج این مهاجرت است و مسئولان استان باید به دنبال توسعه پایدار باشند و در این زمینه مردم باید مشارکت کنند.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در خانه ملت، با اشاره بر غناء بخشیدن بر فرهنگ توسعه و با تاکید بر توسعه مراکز علمی و فنی ادامه داد: این استان به دلیل حاصلخیزی از قابلیت گردشگری بالایی برخوردار است.

احمدی در پایان گفت: نمایندگان مردم استان کرمانشاه در خانه ملت، آمادگی کامل را دارند که در کنار مسئولان و استاندار جدید به مردم خدمت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3171

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.