پیارم حاجی آباد-مراسم روز درختکاری با حضور جمعی از پاسداران ناحیه بسیج حاجی آباد ، رئیس اداره منابع طبیعی و نماینده امام جمعه شهرستان به صورت نمادین در حوزه  مقاومت بسیج شهری امام رضا(ع) برگزار شد. به گزارش پیارم،. این مراسم که ازساعت ۸تا ۹ صبح در حوزه شهری بسیج برگزار گردید،روز درختکاری را با ...

پیارم حاجی آباد-مراسم روز درختکاری با حضور جمعی از پاسداران ناحیه بسیج حاجی آباد ، رئیس اداره منابع طبیعی و نماینده امام جمعه شهرستان به صورت نمادین در حوزه  مقاومت بسیج شهری امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش پیارم،. این مراسم که ازساعت ۸تا ۹ صبح در حوزه شهری بسیج برگزار گردید،روز درختکاری را با کاشت ۱۵ اصله نهال  پرتقال جشن گرفتند.
در این مراسم هر یک از پاسداران ، به منظور اشاعه فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز حوزه مقاومت بسیج و گسترش سرانه فضای سبز با دستان خود نهالی کاشتند و این روز را گرامی داشتند.
فرمانده حوزه شهری امام رضا(ع)، این مراسم با هدف ارتقای فضای سبز  واستفاده از هوای پاک طبیعت وهمچنین به مناسبت روز درختکاری برگزار گردید است. 
محمد امین سالاری در ادامه گفت: ما ایرانیان که با تربیت صحیح اسلامی رشد کرده ایم باید این فریضه الهی و این سنت ملی و مذهبی را حتی با کاشت یک نهال بجا آوریم، چرا که تا مادامی که این درخت سرسبز است و دیگران از ثمرات آن بهره مند می شوند، برکات و خیرات آن به شخصی میرسد که در این امر خیر سهیم بوده است.
حجت الاسلام شاه محمدی از کلیه کسانی که با همت خود زمینه این عمل خداپسندانه را در حوزه مقاومت بسیج شهری مهیا نمودند تقدیر و تشکر کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ درخت کاری یکی از دغدغه های رهبر نیز می باشد و با  قطع درختان که باعث شده درخت کاری رونق کمتری بگیرد این اقدام بسیج جای تقدیر و تشکر را دارد همان طور که بسیج در همه عرصه ها نفوذ کرده است امیدواریم که فرهنگ درخت کاری هم در بین آهاد مردم نهادینه شود و در چند سال آینده شاهد به ثمر نشستن این درختان باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3165

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.