پیارم- فرماندار حاجی آباد  در مراسم معارفه فرمانده جدید پلیس راه گهکم، بر لزوم کاهش تصادفات جاده ای تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پیارم شهرستان حاجی آباد ، بهرام پور اشرف  فرماندار حاجی آباد  صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس راه گهکم با بیان این مطلب که خدمت به مردم در هر ...

پیارم- فرماندار حاجی آباد  در مراسم معارفه فرمانده جدید پلیس راه گهکم، بر لزوم کاهش تصادفات جاده ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پیارم شهرستان حاجی آباد ، بهرام پور اشرف  فرماندار حاجی آباد  صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس راه گهکم با بیان این مطلب که خدمت به مردم در هر پست و مقامی کاری بسیار ارزشمند است گفت: استقرار امنیت مطلوب بعنوان مهم‌ترین مطالبه مردم از  پلیس  با پذیرش انتقادات و پیشنهادات و برنامه ریزیهای مدون و پر محتوا .حاصل می شود.
وی افزود: به دلیل قرار گرفتن شهرستان حاجی آباد در مسیر ترانزیتی کشور هر ساله خیل عظیمی از هموطنانمان  از این راه تردد می نمایند و این شرایط خاص می طلبد تا پلیس راه با تعامل سایر سازمان ها و ادارات و دستگاه ها، برنامه ریزی لازم را برای کاهش تلفات جاده‌ای ناشی از حوادث رانندگی و نظم بخشی به ترافیک در دستور کار خودقراردهد.
پور اشرف در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین و پرسنل نظامی و انتظامی شهرستان از خدمات سرگرد امرالله پادیان به عنوان فرمانده سابق پلیس راه گهکم با اهداء لوح و هدایایی قدردانی کرد .
در این مراسم همچنین سرگرد رحیم حاجی ده آبادی بعنوان فرمانده جدید پلیس راه گهکم معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3125

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.