بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اساس بدبختی بشر نادانی است و در نقطه مقابل آن استفاده از عقلانیت کلید دوری از اشتباهات است.   آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود: یکی از نشانه های نادانی تخریب دیگران است و افرادی که عقلانیت را ملاک ...

بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اساس بدبختی بشر نادانی است و در نقطه مقابل آن استفاده از عقلانیت کلید دوری از اشتباهات است.

 

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود: یکی از نشانه های نادانی تخریب دیگران است و افرادی که عقلانیت را ملاک عمل قرار می دهند به خود اجازه تخریب دیگران را نمی دهند.

وی ناسزاگویی و فحاشی را یکی دیگر از نشانه های سفاهت دانست و گفت: چنین افرادی به جای استفاده از منطق و استدلال اقدام به ناسزاگویی می کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین افراد سفیه به زیردستان خود زورگویی می کنند و نسبت به افراد بالادست خود اعلام خضوع و فروتنی افراطی می کنند.

آیت الله نعیم آبادی همچنین از مسوولان خواست مشکلات روستای باقی آباد شهرستان بستک را مورد توجه قرار دهند.

وی از سازمان جهاد کشاورزی خواست با اعزام نمایندگانی به این منطقه از نزدیک مسائل کشاورزان و دامداران منطقه را بررسی کرده و برای رفع آن تدابیر لازم را اتخاذ کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3071

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.