جشنواره و نمایشگاه طرح‌های منتخب جابر بن حیان در حاجی‌آباد برپا شد. به گزارش پیارم، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در حاشیه آیین گشایش این جشنواره گفت: یکی از وظایف آموزش و پرورش شناسایی استعدادهای بالقوه و بالفعل دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف است. مهدی سالاری افزود: طرح‌های علمی مربوط به ۴۲۰ دانش‌آموز از مدارس ...

جشنواره و نمایشگاه طرح‌های منتخب جابر بن حیان در حاجی‌آباد برپا شد.

خبرگزاری فارس: نمایش آثار تحقیقاتی دبستانی‌های حاجی‌آباد در جشنواره جابر بن حیان

به گزارش پیارم، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در حاشیه آیین گشایش این جشنواره گفت: یکی از وظایف آموزش و پرورش شناسایی استعدادهای بالقوه و بالفعل دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف است.

مهدی سالاری افزود: طرح‌های علمی مربوط به ۴۲۰ دانش‌آموز از مدارس ابتدایی شهرستان حاجی‌آباد در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: پس از داوری آثار رسیده از بین ۴۲۰ طرح، شش اثر نمونه انتخاب می‌شود و در نهایت آثار به جشنواره استانی راه خواهد یافت، بعد از مرحله استانی نیز آثار منتخب به مرحله کشوری راه می‌یابند.

این مسئول یادآور شد: این نمایشگاه به مدت دو روز در سالن علامه دهخدا حاجی‌آباد دایر است.

سالاری با بیان اینکه بهترین خدمت به دانش‌آموزان آشنا کردن آنها با تفکر کردن، تحقیق و پژوهش است، افزود: شناسایی دانش‌آموزان خلاق، مبتکر، مخترع و فکور که می‌توانند در آینده اهل فن و تخصص ویژه‌ای باشند از عمده‌ترین اهداف طرح جابر بن حیان است.

جشنواره جابر بن حیان هر سال در بین دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و به صورت ارائه طرح‌های تحقیقاتی و علمی از دروس فرا گرفته شده، برگزار می‌شود.

در سال گذشته یک طرح از حاجی‌آباد به مسابقات کشوری راه یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3062

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.