مدیر کل ارشاد هرمزگان گفت: نمایشگاه جامع هرمزگان از ۹ اسفند ماه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان برپا می‌شود. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین مرشدی که در جلسه کمیته فرهنگ و پژوهش نمایشگاه جامع ازدواج سخن می‌گفت ضمن تأکید بر اثرگذار بودن برنامه‌ها اظهار داشت: حوزه فرهنگ همچون ...

مدیر کل ارشاد هرمزگان گفت: نمایشگاه جامع هرمزگان از ۹ اسفند ماه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان برپا می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه جامع ازدواج در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین مرشدی که در جلسه کمیته فرهنگ و پژوهش نمایشگاه جامع ازدواج سخن می‌گفت ضمن تأکید بر اثرگذار بودن برنامه‌ها اظهار داشت: حوزه فرهنگ همچون جنگلی است که شاخ و برگ‌های بسیار دارد که برخی دارای ثمری زودرس و برخی دیگر دیررس است و برگزاری نمایشگاه جامع ازدواج از جمله فعالیت‌هایی است که تأثیرات زودبازده و اثرگذار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مخاطبان این نمایشگاه یقیناً جوانانی هستند که در آغاز زندگی مشترک قرار دارند و ضروری است برنامه‌ها به گونه‌ای تدارک دیده شود که نیاز آنها را برآورده سازد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: کار در حوزه فرهنگ باید توأم با مطالعه و برنامه‌ریزی باشد و به همه زوایای یک موضوع به صورت جامع و کامل توجه شود؛ در آن صورت است که هدف و ایده آل مورد نظر به دست می‌آید.

مرشدی اضافه کرد: با توجه به گستردگی مخاطبان فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی؛ ضروری است در اجرای برنامه‌ها به ویژه بخش نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تمام ادارات و سازمان‌های فرهنگی استفاده شود.

وی یادآور شد: برگزاری مطلوب نمایشگاه جامع ازدواج می‌تواند بستر مناسبی برای سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه ایجاد کند زیرا بنیان نظام اجتماعی اسلامی بر اساس خانواده‌ها با معیارهای دینی شکل گرفته است و اگر این پایه اصلی به درستی کار گذاشته شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نمایشگاه جامع ازدواج ۹ تا ۱۲ اسفندماه در محل پارک دولت بندرعباس با مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3041

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.