رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ناوهای هواپیمابر دشمن در میدان رزم به اندازه قوطی کنسرو هم ارزش ندارند. به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا نقدی در دومین روز از رزمایش ۲۰ هزار نفری “الی بیت المقدس” در بوشهر اظهار داشت: دشمن بداند دوران زورگویی تمام شده و دورانی که ملت‎های آزاده و عدالتخواه ...

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ناوهای هواپیمابر دشمن در میدان رزم به اندازه قوطی کنسرو هم ارزش ندارند.

خبرگزاری فارس: ناوهای دشمن در میدان رزم به اندازه قوطی کنسرو هم ارزش ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا نقدی در دومین روز از رزمایش ۲۰ هزار نفری “الی بیت المقدس” در بوشهر اظهار داشت: دشمن بداند دوران زورگویی تمام شده و دورانی که ملت‎های آزاده و عدالتخواه سرکوب شوند به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران از این حادثه تاریخی درس گرفت و اگر پرچم کرامت انسانی و حاکمیت اسلام و ولایت و عدالتخواهی را بخواهد به دوش بکشد دشمنان بزرگی خواهد داشت به همین خاطر باید توان رزمی خود را بالا ببرد.

نقدی ادامه داد: از این طریق است که می‎توان از پرچم عدالتخواهی دفاع کرد و در برابر زورگویانی که عدالت را برنمی‎تابند ایستاد.

وی اضافه کرد: این تجربه موفق بعد از ۳۴ سال سربلندی و عزت پیروزی‎های پی در پی برای ما و شکست مستمر دشمنان را به همراه داشت و الگوی برجسته‎ای پیش روی ملت‎ها قرار داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: دوران حاکمیت ناوها به پایان رسیده و امروز روز اراده ملت‎هاست دورانی که مستکبران زورگویی می‎کردند تمام شده و امروز روزی است که ملت‎ها حرف می‎زنند و این ملت‎های مستضعف هستند که قطعنامه‎های مستکبران را وتو می‎کنند و ملت ایران در ۲۲ بهمن قطعنامه مستکبران را وتو کرد.

نقدی بیان کرد: ناوهای هواپیمابر دشمن در میدان رزم به اندازه قوطی کنسرو هم ارزش ندارند.

وی تاکید کرد: دوران زورگویی سپری شده و تجربه بزرگ عدالتخواهی و پیشرفت توامان در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش روی ملت‏هاست و این تجربه بدون آمادگی دفاعی حفظ نمی‎شود و همین آمادگی‎هاست که دشمن را از دست درازی به پیشرفت‎های علمی و صنعتی کوتاه می‎کند.

نقدی گفت: اگر امروز ملت ایران می‎تواند با استقلال حرف خود را بزند و به متجاوزان نه بگوید به لطف آمادگی دفاعی بسیجیان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: رزمایش بیت المقدس نمایش دیگری از قدرت بسیجیان است که در کنار قابلیت‎های دفاعی بسیاری از قابلیت‎های دیگر را نیز عرضه می‎کنند و مهمترین آن وحدت و همدلی است.

وی خاطرنشان کرد: این اجتماع و مهم‎تر از آن در ۲۲ بهمن ثابت کرد که دشمن نمی‌تواند از خدعه‎ها و نیرنگ‎های خود نتیجه بگیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3016

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.