سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ادامه اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران را سیاستی غیرموثر و خطرناک دانست که تنها باعث بروز مشکلات اقتصادی برای مردم این کشور و مانعی برای ادامه مذاکرات سیاسی می‌شوند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “الکساندر لوکاشوویچ” سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه امروز پنج شنبه در کنفرانس ...

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ادامه اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران را سیاستی غیرموثر و خطرناک دانست که تنها باعث بروز مشکلات اقتصادی برای مردم این کشور و مانعی برای ادامه مذاکرات سیاسی می‌شوند.

خبرگزاری فارس: انتقاد روسیه از ادامه تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “الکساندر لوکاشوویچ” سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه امروز پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که اعمال تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران، اقدامی غیرموثر و سیاستی خطرناک است.

این دیپلمات بلندپایه با یادآوری اینکه چنین سیاستی باعث بوجود آمدن دشواری‌های بزرگ اقتصادی خواهند شد که قبل از هر چیز به مردم ایران آسیب میرساند، افزود: این اعمال تحریم‌ها روند حل و فصل سیاسی مسائل را با مشکل مواجه ساخته و ادامه مذاکرات را در معرض خطر قرار می‌دهد.

دولت آمریکا روز چهارشنبه، ۶ فوریه، تحریم‌های جدیدی را در جهت کاهش درآمدهای ایران از طریق فروش نفت اعمال کرده و همچنین تحریم‌هایی را علیه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین در پاسخ به سئوال دیگری اعلام کرد که مقامات مسکو برای هر نوع تماس با طرفین مناقشه در سوریه، از جمله ملاقات با رهبران ائتلاف ملی مخالفان این کشور آماده هستند.

لوکاشوویچ گفت: ما برای هر نوع تماسی با طرفین مناقشه در سوریه آماده هستیم و این سیاست در آینده نیز ادامه خواهد یافت. این مسئله شامل برقراری تماس با مخالفان دولت سوریه، از جمله رهبران ائتلاف ملی مخالفان می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2967

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.