پیارم: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به همت بسیج جامعه پزشکی بیماران مناطق محروم  بخش مرکزی حاجی آباد  ویزیت رایگان شدند. به گزارش پیارم، مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد اعلام کرد: جهت خدمات رسانی به مناطق محروم و به مناسبت دهه فجر تیم بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشک عمومی، پرستار و ...

پیارم: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به همت بسیج جامعه پزشکی بیماران مناطق محروم  بخش مرکزی حاجی آباد  ویزیت رایگان شدند.

به گزارش پیارم، مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی آباد اعلام کرد: جهت خدمات رسانی به مناطق محروم و به مناسبت دهه فجر تیم بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشک عمومی، پرستار و روانشناس ، کارشناس بهداشت، به گله گاه، دراگاه، دق فینو، نسا، فارغان اعزام شدند.
عباس سالاری در ادامه  افزود: در این اعزام تعداد ۱۵۶ نفر از بیماران تحت ویزیت  عمومی قرار گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: تیم پزشکی فوق ۱۲۰ نفر از مردم مناطق محروم را مورد معاینه پزشکی قرار داده که ۳۶ مورد  آن خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان همراه با توزیع خمیر دندان و مسواک  می باشد.
سالاری اظهار داشت : در این طرح ویزیت رایگان و اهدا دارو و خمیر دندان و مسواک به دانش آموزان در روستاهایی اجرا می شود که از داشتن مرکز بهداشتی درمانی محروم هستند و هدف کمک رسانی به بیمارانی است که توانایی پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند و تیمهای پزشکی طی دو روز به مناطق محروم اعزام می شوند تا به درمان محرومان و قشر کم توان ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند .
وی افزود :هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است لذا تیمهای پزشکی با این هدف معنوی خدمت به مردم بزرگوار را سرلوحه کارشان قرار داده اند . ایشان از تعامل و همکاری خوب شبکه بهداشت و سپاه پاسداران حاجی آباد که در این طرح در کنار هم به مردم خدمت می کنند ، تشکر و قدردانی کرد.
سالاری اظهار داشت: تقویت باورهای دینی، اعتقادی، ارتقاء بینش سیاسی، فرهنگی، علمی و ایجاد شور و انگیزه الهی جهت ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه و نزدیک کردن دلها به خدا از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2965

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.