پیارم: یادواره شهدای شهرستان با حضور سردار مارانی، خانواده های شهدای شهرستان و مسئولین محلی و حضور پر شور مردم حاجی آباد برگزارشد. به گزارش خبرنگار پیارم،فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در مراسم یادواره  با بیان اینکه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی روزهایی هستند که با اقتدار و عزت از آن یاد می شود، ...

پیارم: یادواره شهدای شهرستان با حضور سردار مارانی، خانواده های شهدای شهرستان و مسئولین محلی و حضور پر شور مردم حاجی آباد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار پیارم،فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در مراسم یادواره  با بیان اینکه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی روزهایی هستند که با اقتدار و عزت از آن یاد می شود، عنوان کرد: برای آگاهی از اهداف انقلاب اسلامی باید سیره و آرمان شهدا را مطالعه کرد.
سردار مارانی با بیان اینکه شهدای ما آگاهانه راه خود را انتخاب کردند، افزود: ما نیز باید آگاهانه همچون شهدا در استحکام انقلاب اسلامی و تحقق آرمان شهدا تلاش کنیم.
وی ویژگی های شهدا را ایمان و توکل به خداوند ، بینش و بصیرت، ولایت پذیری که مهمترین شاخص شهدا است و دنیا گریزی و ساده زیستی ، دعا و نیایش ، انس با قرآن کریم و نماز عنوان کردند.

حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در مراسم یادواره شهدای شهرستان طی سخنانی صلابت و اقتدار و عزت میهن اسلامی را مرهون ایثارگرهای شهدای عزیز دانست و گفت : تنها راه حفظ سرافرازی و پیشرفت کشور اسلامی ادامه راه شهداست.
وی با اشاره به رشادتهای شهدا و صبر و بردباری خانواده های شهدا گفت: عزت و عظمت ملت و کشور ما مرهون این ایثارگری ها است و برای تداوم آن یاد شهدا را زنده نگه داشته و پشتیبان و پیرو ولایت فقیه باشیم.

وی در ادامه افزود: کشور ما قبل از انقلاب چیزی نداشت ما در ان زمان هیچ اختیاری از خود نداشتیم ولی امروز در همه عرصه ، علمی فرهنگی اجتماعی، صنعت در دنیا حرف اول را می زنیم.
به گفته وی در دوران جنگ تحمیلی شهدا و ایثارگران ما با کمترین امکانات و مظلومانه در برابر متجاوزگران ایستادگی کردند و امروز در سایه رشادتهای آنها کشور ایران مقتدرتر از هر زمان است.

و در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.
لذا لازم به ذکر است که شهرستان حاجی آباد دارای ۱۰۶ شهید می باشد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2963

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.