حاجی آباد: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه حاجی آباد گفت: فعالیتهای قرآنی در عصر کنونی نوعی مبارزه و مقابله با حرکنهای ضد دینی و دشمنان دین اسلام است. حجت الاسلام قنبری  در حاشیه بازدید از نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم در مصاحبه  با خبرنگار پیارم  اظهار داشت:برگزاری این گونه نمایشگاه ها به نوعی حفظ ...

حاجی آباد: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه حاجی آباد گفت: فعالیتهای قرآنی در عصر کنونی نوعی مبارزه و مقابله با حرکنهای ضد دینی و دشمنان دین اسلام است.

حجت الاسلام قنبری  در حاشیه بازدید از نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم در مصاحبه  با خبرنگار پیارم  اظهار داشت:برگزاری این گونه نمایشگاه ها به نوعی حفظ قرآن محسوب می شود و یک حرکت دینی بسیار بزرگ است که تاثیر ان از چندین منظر و تبلیغ لسانی بیشتر است.
وی در ادامه افزود: به تصویر کشیدن موضوعات قرآنی مثل بحث قیامت و معاد باعث می شوند که هر بیننده ای از خواب غفلت بیدار شود و به فکر چاره برای خویش باشد.
وی این گونه نمایشگاهها را ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان امروزی عنوان کرد و افزود: بهره گیری از زبان هنر  روشی مناسب برای انتقال مفاهیم قرآنی می باشد و با زبان هنر می توان باورها را در انسانها تعمیق و تثبیت بیشتری داد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2954

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.