حاجی آباد- نخستین نمایشگاه ترجمه تصویری با موضوع قیامت صبح امروز در سالن تربیت بدنی شهرستان در حاجی آباد  با حضور مسئولین محلی و بامری معاون سیاسی فرمانداری استان هرمزگان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پیارم، بامری معاون سیاسی فرمانداری استان هرمزگان در مراسم افتتاح نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن با موضوع معاد و قیامت اظهار ...

حاجی آباد- نخستین نمایشگاه ترجمه تصویری با موضوع قیامت صبح امروز در سالن تربیت بدنی شهرستان در حاجی آباد  با حضور مسئولین محلی و بامری معاون سیاسی فرمانداری استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، بامری معاون سیاسی فرمانداری استان هرمزگان در مراسم افتتاح نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن با موضوع معاد و قیامت اظهار داشت: انتقال آموزه‌های دینی و قرآنی به مردم از وظایف مهم دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی است و نهادهای فرهنگی  استان هم این وظیفه را برعهده دارند که جهت اطلاع و بالا بردن سطح آگاهی جوانان این کارهای فرهنگی را گسترش دهند.
سرگرد سالاری فرمانده ناحیه حاجی آباد گفت:نخستین نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن با موضوع معاد و قیامت شامل تابلوهای نفیس نقاشی با مضامین آیات قرآن کریم با هدف ترویج گسترش فرهنگ قرآنی در سالن تربیت بدنی شهرستان حاجی آباد از امروز به مدت ۹ روز برپا شده .
وی در ادامه افزود:نمایشگاه معاد و قیامت شامل تابلو‌های نقاشی رنگ و روغن است که به ارائه تصاویری از قیامت و معاد پرداخته است.
سالاری این نمایشگاه به‌ همت سپاه ناحیه حاجی آباد و مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان برای آشنایی و انس بیشتر مردم با مفاهیم قرآنی برپا شده است.
وی در ادامه گفت: این نمایشگاه که حاوی ۲۱۰ تابلوی نقاشی رنگ و روغن بوده که به ارائه تصاویری از قیامت و معاد پرداخته است و از مفاد آیات قرآنی و سخنان ائمه معصومین و پیامبر اکرم (علیهم السلام) استخراج شده است.
وی ادامه داد: فعالیت‌های خوبی در عرصه قرآنی در سراسر کشور و در استان انجام شده و در حال انجام است اما معتقدم زبان هنر می‌تواند انتقال یک مفهوم را در ذهن مخاطب ماندگارتر و روند فهم آن را تسهیل کند.
سالاری اظهار داشت: این نمایشگاه خوبی که برگزار شده است بیانگر نقش هنر به عنوان یک ابزار در انتقال آموزه‌ها و مفاهیم مهمی مانند قیامت و معاد و مرگ است.
سالاری افزود: مکان نمایشگاه در سالن ورزشی شهرستان حاجی آباد افتتاح گردیده و حاوی تابلو هایی از گزارهای عمده جهان آخرت همچون مرگ ، عالم قبر ، پایان جهان ، محشر ، جهنم بوده و توانسته است مفاهیم عمده قیامت را به تصویر بکشاند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2940

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.