در دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با مردم و معتمدین روستای معدنوئیه، زمینی جهت ساخت خانه عالم در این روستا اختصاص داده شد. به گزارش پیارم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباددر دیدار با مردم در مسجد فاطمه الزهرا(س)این روستا داشت، وضعیت فرهنگی روستا مورد بررسی و تعداد۲۵۰ متر زمین با حضور شورای ...

در دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با مردم و معتمدین روستای معدنوئیه، زمینی جهت ساخت خانه عالم در این روستا اختصاص داده شد.

به گزارش پیارم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباددر دیدار با مردم در مسجد فاطمه الزهرا(س)این روستا داشت، وضعیت فرهنگی روستا مورد بررسی و تعداد۲۵۰ متر زمین با حضور شورای اسلامی و دهیاری روستا جهت ساخت خانه عالم اختصاص داده شد.

حجت الاسلام اسماعیل فوادیان با حضور در جمع مردم روستای معدنوئیه پیرامون برکات و حضور یک روحانی در منطقه به سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از برکات و خدمات نظام جمهوری اسلامی احداث خانه های عالم بوده است که این مسئله برای استقرار روحانی در روستاها در مناسبت های مختلف در طول سال بسیار حائز اهمیت است.

وی از مردم خواست جهت این امر خیر و ساخت خانه عالم با اداره تبلیغات اسلامی و دهیاری روستا همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در ادامه از وضعیت فرهنگی روستا ومسجد بازدید به عمل آورد و مشکلات و نارسائی های این روستا را در دستور کار خود قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2911

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.