مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که هیچگونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست. به گزارش پیارم به نقل از سایت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، این مرکز خبر نظرسنجی و تحقیق مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حضور انتخاباتی لاریجانی ...

مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که هیچگونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

خبرگزاری فارس: خبر نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حضور انتخاباتی لاریجانی تکذیب شد

به گزارش پیارم به نقل از سایت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، این مرکز خبر نظرسنجی و تحقیق مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حضور انتخاباتی لاریجانی را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی گفتگوی یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ، مبنی بر کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی مشترک مرکز پژوهش‌ها و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی برای حضور دکتر لاریجانی در انتخابات ، روابط عمومی مرکز پژوهش‌ها این اظهارات را کذب محض دانست.

روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این اطلاعیه اعلام کرد که هیچ گونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ، در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

در این اطلاعیه آمده است: بی گمان نشر اینگونه اخبار خدشه به ساحت علمی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی است و انتساب اخبار کذب به این مرکز شایسته نیست.

روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب این خبر و فراخواندن همگان به تقوای الهی و رعایت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از هرگونه اختلاف در برهه کنونی ، اعلام کرد که کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی ، اعم از انفرادی و مشترک ، برای هیچ یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در آینده نیز در دستور کار این مرکز قرار ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2885

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.