فرماندار حاجی آباد :دهه فجر سالروز تجدید میثاق ملت ایران با انقلاب ،شهدا و معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی است. به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جلسه گرامیداشت دهه فجر حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت ومیلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص)،در آستانه سی و چهارمین ...

فرماندار حاجی آباد :دهه فجر سالروز تجدید میثاق ملت ایران با انقلاب ،شهدا و معمار کبیر نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در جلسه گرامیداشت دهه فجر حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت ومیلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص)،در آستانه سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با برشمردن ویژگی های دهه فجر امسال براهمیت برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسمات تاکید کردو اظهار داشت : با توجه به تحریم های اقتصادی دشمن و قرار داشتن در آستانه انتخابات، باید برنامه های این ایام پربارتر از سال‌های گذشته و با نظارت بیشتری برگزار شود.
بهرام پور اشرف  با تاکید بر تنوع در برنامه‌های گرامیداشت این دهه با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب به جوانان خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع و عامه پسند سبب می‌شود تا جوانان و نوجوانان عظمت حماسه‌ی مردم در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ را درک کنند و شاهد نهادینه شدن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در نسل جوان کشورمان باشیم.
این مقام مسئول با یادآوری رشادت‌ها و فداکاریهای‌ شهدای انقلاب ۵۷ گفت: در برنامه های این دهه از مقام شهدایی که تاریخ شهادتشان مقارن با این دهه مبارک است  به نحو شایسته ای                  تجلیل می شود.
پور اشرف در پایان با تاکید بر مردمی و خودجوش بودن برنامه های دهه فجر در سطح شهرستان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا مراسمات این دهه در مناطق مختلف از جمله مراکز بخشها و بویژه در روستاهای تابعه شهرستان و حتی روستاهای دور دست  به نحو شایسته برگزار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2880

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.